Higijenski standardi u supermarketima bi trebali biti na visokoj razini. Međutim, zbog velikog broja kupaca, iluzorno je očekivati kako će supermarketi biti klinički čisti. Stručnjakinja za prehrambene proizvode Judith Schryro iz Potrošačkog centra Berlin za „Buzzfeed“ otkrila je nekoliko korisnih savjeta koji mogu pomoći kupcima da izbjegnu katastrofe poput pokvarenog mesa ili ribe, prenosi Fenix. Posebnu pažnju kupci trebaju posvetiti rashladnim vitrinama i zamrzivačima. „Kondenzacija ili ledeni kristali na proizvodima ukazuju na temperaturne oscilacije, što je problem osobito kod lako pokvarljive robe“, istaknula je Schryro.
Također navodi kako su vitrine sa svježim mesom i ribom važan indikator higijenske razine. U tom prostoru sve bi trebalo biti uredno rashlađeno. Površine trebaju biti čiste, a i raspored proizvoda u vitrini je isto tako pokazatelj dobrih ili loših higijenskih uvjeta. Ova stručnjakinja za prehrambene proizvode napominje da se izbjegava sivo meso ili ono koje pušta sok. Mirisi su također važan pokazatelj, jer "dobar supermarket" u mesnom odjelu "ne miriše ni na što". Najviše pozornosti treba posvetiti podovima. "Na prvi pogled nehigijenski supermarket često se prepoznaje po prljavim podovima, ljepljivim površinama ili smeću koje leži okolo", izjavila je Schryro. Još jedan znak za uzbunu su otvoreni ili oštećeni proizvodi te ambalaža.
Ovi savjeti mogu pomoći laicima da donekle procijene higijenske uvjete u supermarketu. Detaljniju inspekciju treba prepustiti stručnjacima, kao što je sanitarna inspekcija. Međutim glasnogovornik nevladine organizacije Foodwatch je za "Buzzfeed" otkrio kako Njemačka ima veliki problem s inspekcijom hrane. On je izjavio kako se svaka treća inspekcija ne provodi. Još jedan problem je što se rezultati higijenskih kontrola rijetko objavljuju. Prema Foodwatchu to bi bio prvi korak u izgradnji povjerenja. Svatko tko odlazi u supermarket trebao bi imati zdravu dozu osobne odgovornosti.
Meso koje prodaju u Intersparu se sjaji kao da je polirano. Kontrole su upitne kao i kvaliteta toga što se prodaje. Mi smo Jakuševac EU.