Naslovnica Lifestyle Gourmet

Kava ima svoj međunarodni dan, a hrvatski potrošači odabrali su favorita

Jedna od najdražih kava u Hrvata upravo je Franckova. Tvrtka Johann Franck na tržištu je već 125 godina.
29. rujna 2017. u 09:21 6036 prikaza
Franck
Foto: Promo
Pogledajte galeriju 1/3

Hrvati vole kavu. Prema nekim procjenama dnevno popiju 3 do 4 šalice kave. Ona je poziv na druženje, predah, utjeha i prvo na što većina ljudi pomisli kad ujutro otvori oči. Kava ima i svoj dan – 1.listopada kada se obilježava Međunarodni dan kave. Franck kao lider na hrvatskom tržištu tim je povodom Zagrepčane odlučio počastiti besplatnom nedjeljnom kavom u Johann Francku od 10 do 12 sati.

Jedna od najdražih kava u Hrvata upravo je Franckova, koji je je na tržištu prisutan već 125 godina. Stabilnu tržišnu poziciju uspjeli su tolike godine očuvati stalnim inovacijama i razvojem novih proizvoda. U posljednje dvije godine samo u kategoriji toplih napitaka, Franck je lansirao tridesetak novih proizvoda. Unatoč svim novim proizvodima koji nalaze put do potrošača, među kupcima je svih ovih desetljeća nezaobilazna legendarna “Ciglica”, 250 grama Franckove mljevene kave u crvenom, vakuumiranom pakiranju, koja odolijeva svim promjenama i modernizacijama. Jer znači postojanost, kvalitetu i naviku koja se cijeni na tržištu.

Franck | Autor : PROMO Foto: PROMO

Snaga brendova i kvaliteta proizvoda Francka u fokusu

Upravo u kategoriji mljevene kave Franck sa cjelokupnim asortimanom drži 60 posto hrvatskog tržišta. Riječ je o tržišnom segmentu u kojem su potrošači zahtjevni i po pitanju kvalitete i cijene.

Kompanija je u drugome kvartalu u Hrvatskoj uspjela dodatno povećati prodaju u kategoriji mljevene kave za 5,4 posto količinski i 3 posto vrijednosno. Na slovenskom tržištu Franck također bilježi daljnji rast u kategoriji mljevene kave i rekordnu realizaciju u instant cappuccinima. U odnosu na prošlu godinu ostvaren je količinski rast prodaje od 3 posto i 1,2 posto vrijednosno.

I na ostalim izvoznim tržištima Franck bilježi značajan rast prodaje.

Uz tržišta Srbije i Crne Gore na koja se Franck vratio početkom godine, dodatno je ojačana regionalna prisutnost u Albaniji, Makedoniji i Kosovu gdje je kompanija jedan od lidera u HoReCa kanalu.

Franck | Autor : PROMO Foto: PROMO

Franck grupa u prvoj polovici ove godine, unatoč padu prodaje kroz kanale Agrokora, bilježi rast od 8 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine te je dodatno povećala prodaju i tržišne udjele u najznačajnijim kategorijama proizvoda, kako u Hrvatskoj, tako i na najvećim izvoznim tržištima.Taj rast svrstao je Franck među velike kompanije s najvećim rastom u svojoj tržišnoj kategoriji.

Zahvaljujući odgovornom pristupu u upravljanju rizicima i uspješnom poslovanju izvan Agrokorovih prodajnih kanala, u Francku su uvjereni kako će uskoro amortizirati rizike povezane s krizom u Agrokoru.

Unatoč izazovima, Franck među svojim potrošačima ostaje stabilan brand koji im jamči kvalitetu proizvoda kako u trgovini, tako i u ugostiteljskim objektima. U fokusu poslovanja uvijek su najviša kvaliteta sirovina, proizvodnog procesa i finalnih proizvoda. Među kojima je i najfinija kava.

Digitalna komora
Digitalna komora
Poduzetnici, odsad ključne informacije doznajte klikom miša