Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 56
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Druga faza natječaja HTZ-a

Od 20 prijavljenih u uži izbor za novi slogan i vizualni identitet ušlo ih 15

Pogled na grad Dubrovnik
Gao Lei
05.04.2023.
u 12:44

Inače, ponude se u sklopu druge faze natječaja dostavljaju do sredine svibnja, a nakon toga slijede prezentacije. Svaki predstavljeni krovni komunikacijski koncept i vizualni identitet bit će testiran na reprezentativnom uzorku ciljane publike na prioritetnim tržištima za hrvatski turizam.

Od dvadeset valjanih (ukupno 27) prijava pristiglih na natječaj za izbor krovnog komunikacijskog koncepta - Big Idea te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije u uži izbor ušlo ih je 15 -  pet za Big Ideu te deset za projekt izrade vizualnog identiteta. U drugi krug natječaja za izradu krovnog komunikacijskog koncepta odabrane su tako tvrtke SS+K, MMGY Global, MR.H, Black Diamond Agency te Publicis Poke. Za autora vizualnog identiteta hrvatskog turizma u drugom se krugu, pak,  nadmeću McCann Zagreb + Scandinavian Design Group, MMGY Global, MR.H London, Saint Elmo’s Tourismusmarketing GmbH + Saint Elmo’s Munich, Boris Ljubičić, Rebecca Battman Limited (RBL), Publicis Poke, Black Diamond Agency, Spellcaster te Filburg.

- U drugi su krug natječaja prošli ponuditelji koji su prikupili najbolje ocjene stručnog Povjerenstva za odabir, koje je evaluiralo sve pristigle ponude i dostavljenu dokumentaciju po zadanim kriterijima. Sada kreće druga faza natječaja, odnosno faza dostave ponuda u kojoj odabrani ponuditelji izrađuju idejna i kreativna rješenja. Siguran sam kako će se odabrani ponuditelji iskazati kreativnošću, svježim idejama i prijedlozima te kako pred Povjerenstvom neće biti lagan zadatak odabira najboljih rješenja koja će biti nositelj promotivnih aktivnosti hrvatskog turizma u narednim godinama - kaže Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.

Inače, ponude se u sklopu druge faze natječaja dostavljaju do sredine svibnja, a nakon toga slijede prezentacije. Svaki predstavljeni krovni komunikacijski koncept i vizualni identitet bit će testiran na reprezentativnom uzorku ciljane publike na prioritetnim tržištima za hrvatski turizam.

VIDEO: Prekinut štrajk u splitskoj Čistoći

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije