Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 135
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
VOZILI SMO Maserati Gran Turismo i Quattroporte novi su sportski modeli s pedigreom na našem tržištu

Maserati Gran Turismo i Quattroporte - razmetljivost nije grijeh

Maserati Gran Turismo
Foto: Sandra Mikulčić
20.10.2008.
u 13:31

Znate li kako izgleda 1,356.000 kuna na gomili? Elegantno, sportski, naglašeno agresivno. Kako zvuči 1,356.000 kuna? Poput moćne grmljavine, koja se probija kroz ispušne cijevi novog Maseratija Gran Turismo S.

Uz njega, hrvatskim kupcima dubljega džepa - ali i s puno stila - na raspolaganju je redizajnirani Maserati Quattroporte u “klasičnoj” i S izvedbi. Običan, naime, nudi “samo” 402 konjske snage, dok S izvedba iz novog 4,7-litrenog 8-cilindričnog motora isporučuje 430 konja. Cijena je Quattroportea 1,211.800 odnosno 1,296.000 kuna. Oba modela isprobali smo prošloga tjedna u susjednoj nam Sloveniji.

Već prvi dojam odaje da je Quattroporte namijenjen ozbiljnijoj klijenteli (da ne kažemo starijoj...) koja se ipak ne želi odreći adrenalina. Jer, i ovaj “direktorski” model ima sportske gene - jako se lijepo vozi, savršeno prianja uz cestu, užitak je slušati moćni motor, a još k tome automobil nudi obilje prostora i raskoši i na prednjim i na stražnjim sjedalima.


Maserati Quattroporte

No, iako ni u Quattroporteu nismo palili audiosustav, kako ne bi kvario zvuk agregata, kad smo sjeli u Gran Turismo S - nadogradnju modela Gran Turismo predstavljenoga prije godinu dana - raspoloženje nam je dodatno podignula savršena zvučna kulisa. Pritiskom na “sport” prekidač, Gran Turismo se prilagođuje za dinamičniju vožnju, ali i oslobađa zvuk iz svih 440 dubokih konjskih grla, čemu kumuje dvostruki sportski ispušni sustav.

Uz novi V8 4,7-litreni agregat ( 4691 ccm; 440 KS pri 7000 o/min) dolazi elektronski kontrolirani 6-stupanjski mjenjač s funkcijom za brzo mijenjanje MC-shift. Klasične ručice mjenjača nema, samo dva prekidača, te polugice za mijenjanje stupnjeva prijenosa iza kola upravljača.

Stvar funkcionira savršeno, kao na tračnicama brzog vlaka, te Gran Turismo S do stotke povuče za samo 4,9 sekundi, a pojuri do maksimalnih 295 km/h, što je ujedno i najveća maksimalna brzina općenito u Maseratijevim cestovnim modelima.

Želite prijaviti greške?