Naslovnica Lifestyle Zdravlje

Umorni ste i iscrpljeni? Donosimo 5 neočekivanih savjeta za zdrav san

Ako ste razdražljivi, iscrpljeni i bezvoljni, ovih će vam 5 savjeta pomoći da se osjećate bolje, budite puni energije, i na kraju krajeva - budete ljepši, mlađi i zadovoljniji sobom!
07. svibnja 2017. u 12:24 0 komentara 4584 prikaza
Kako do zdravog sna?
Foto: Thinkstock
Pogledajte galeriju 1/2

Svakodnevni stres, pretrpani rasporedi i brojne obveze često utječu na naš dobar san koji nam je prijeko potreban za funkcioniranje organizma, kao i psihe.

Ako ste razdražljivi, iscrpljeni i bezvoljni, ovih će vam 5 savjeta pomoći da se osjećate bolje, budite puni energije, i na kraju krajeva - budete ljepši, mlađi i zadovoljniji sobom!

Stres Ugroženo zdravlje radnika Stres je nova epidemija zbog straha od otkaza

1. Postavite 'obrnuti alarm'

Mislite da alarm služi samo da vas natjera da ustanete iz kreveta? Preporuka stručnjaka je da alarm koristite i kako bi na vrijeme otišli na odmor. Fiksno vrijeme odlaska na spavanje poboljšava kvalitetu sna, ali i pomaže u kreiranju rasporeda i navika koji su bitni za funkcioniranje našeg tijela i zdravog načina života.

2. Spavajte na leđima

Poza u kojoj spavamo vrlo je bitna, a najviše se savjetuje spavanje na leđima. Ako spavate na boku ili na trbuhu, veće su šanse za osjećaj pritiska na lice što zaustavlja protok krvi i usporava stvaranje kolagena koji je bitan faktor za mladolik izgled!

3. Ugasite sve ekrane!

Da je vrijeme za spavanje, mozgu ćete najlakše signalizirati gašenjem svih ekrana: mobitela, laptopa, tableta, televizora itd.

Ovaj način odlaska na spavanje nije samo blagotvoran za vaše oči, već i bitno utječe na brzinu kojom ćete utonuti u san.

Kako do zdravog sna? | Autor : Thinkstock Foto: Thinkstock

4. Pospremite

Istraživanju su pokazala, piše Daily Mail, kako nered bitno utječe na hormone sreće. Jednostavnim rječnikom rečeno, urednost utječe na naš osjećaj zadovoljstva i organiziranosti. 

Osim toga, vašu sobu možete prije spavanja pretvoriti u pravu malu oazu opuštanja: uz mirisne svijeće i zatamnjena svjetla lakše ćete se opustiti i dopustiti da san donese sve svoje beneficije: zdravlje i ljepotu. 

5. Uložite u dobar madrac!

Madrac može biti ključ dobrog sna i nikada nemojte štedjeti kada je u pitanju podloga na kojoj spavate.

Prije kupnje, postavite si nekoliko pitanja kao što su:

1. Odgovara li mi tvrdoća?
2. Ima li moj partner dovoljno mjesta, postoji li razmak između?
3. Ako vaš partner ima problem sa snom, prenose li se njegovi pokreti na moju stranu madraca?
4. Odgovara li mi temperatura: zadržava li toplinu? 
5. Je li prozračan?

Dobra za zdravlje Nisu sve mineralne vode iste, kako izabrati pravu? Svjetski dan borbe protiv AIDS-a genska terapija Znanstvenici u potpunosti izliječili životinje zaražene HIV-om DNK nije to očekivao Napravio je test DNK i šokirao se rezultatima

 

Hrvatski Telekom i Institut za razvoj i inovativnost mladih (IRIM)
Generacija NOW
Pobjednički tim natječaja Hrvatskog Telekoma i IRIM-a: „Definirali smo i napravili svoj standard IT učionice – onakav kakav kod nas još ne postoji“

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.