O atraktivnom dizajnu novog Fordova Mondea puno smo već rekli kad se
automobil pojavio. Dinamične linije, atletski obris - zaista je skladno
skrojen. No, dinamici kraj nije u dizajnu, barem ne kod testnog Mondea,
pokretanog 2,2-litrenim dizelskim agregatom od 175 konjskih
snaga.Spomenuti TDCi savršen je izbor za ovu limuzinu, jer dinamika
vožnje izbija u prvi plan. Ništa čudno, zna li se da je riječ o novom
najsnažnijem dizelašu u Mondeovoj gami.
U ovoj kombinaciji, Mondeo je namijenjen vozaču koji se ipak želi malo
žustrije voziti. Motor je elastičan i uglađen. Buka u
putničkoj kabini jedva da se čuje. Mondeo 2,2 TDCi startan je i agilan,
a spomenuti motor u potpunosti je iskorišten u kombinaciji s preciznim
6-brzinskim ručnim mjenjačem. Peterovratnu izvedbu Mondea do stotke
potjera za 8,4 sekunde. Bez obzira na izbor motora, Mondeo je jedan od
automobila koje je užitak voziti - upravljiv, direktan, stabilan. Moćan
dizelaš užitak samo čini i većim.

Kad je riječ o opremi, Titanium X donosi sve što vozaču može zatrebati,
pa i mnoge stvari kojih se neće ni sjetiti. Mondeov motor serijski se
pali bez ključa, putem tipke za paljenje. Također serijski, automobil
donosi gomilu sigurnosne opreme, primjerice interaktivnu kontrolu
dinamike vozila, zatim prednje i bočne zračne jastuke, zračne zavjese,
zračni jastuk za koljena vozača,...
Ipak, uz moćan dizelski agregat i bogatu opremu ide i jednaka cijena -
301.114 kuna. Isti motor, uz skromniju opremu, starta na 224.013 kn.
Ako vam je to previše, 2,0 TDCi (140 KS) za Mondeo je također dobar
izbor.
NA TESTU
Ford Mondeo 2,2 TDCi - atleta s dizelskim pokrićem