Novi najveći Mazdin SUV CX-80 pravi je dnevni boravak na kotačima, pogotovo u konfiguraciji sa šest sjedala koja se doplaćuje 850 eura (varijanta sa 7 sjedala je bez doplate), gdje i putnici u trećem redu imaju sjajan komfor, a u prtljažniku ostaje još 258 litara korisnog prostora. Uz vrlo jednostavno obaranje naslona trećeg reda oslobađa se 687 litara.
U ovoj varijanti putnici u drugom redu imaju vrhunski komfor s velikim naslonom za ruku između njih, a ulazak u treći red, koji je ipak po prostranosti za noge primjereniji djeci ili osobama do 175 cm, olakšan je uzdužnim klizanjem sjedala u drugom redu. Nova Mazdina perjanica dugačka 499,5 cm izgleda impozantno. Velika i moćna prednja maska i dugački poklopac motora skrivaju, pak, redni šestcilindarski dizelski motor obujma 3,3 litre.
To je danas pravi raritet dostupan samo kod premium proizvođača, a Mazda ga nudi i u broj manjem CX-60. Bez obzira na odličnu zvučnu izolaciju, šest cilindara fino i moćno grgljaju već u startu, na niskim okretajima, dok uz 254 KS i 550 Nm u svim režimima vožnje pružaju izvanserijsku vučnu silu koja se putem 8-stupanjskog automatskog mjenjača prenosi na sva četiri kotača. Do stotke petmetarski SUV stiže za 8,4 s, a maksimalna brzina jest 220 km/h.
Prosječna potrošnja na testu nam je bila 7,3 l/100 km, što je odlično za ovako velik automobil. Za tako veliki SUV Mazda CX-80 je zapravo vozački automobil koji suvereno prolazi zavoje, dakako, uzimajući u obzir robusnost s visinom od 171 cm i masom većom od dvije tone. Ovjes je dakle tvrđi, no nikako ne i neudoban, dok se krutost osjeti tek pri poprečnim neravninama. U unutrašnjosti je to dobro poznato Mazdino okružje uz luksuznu top opremu Takumi plus.
Mazda ne odustaje od velikih motora, ali ni od praktične središnje konzole uz komande za 12,3" središnji zaslon u boji. I instrumentna ploča je digitalna, no ne nametljivo, više podsjeća na analognu, dok je tu i head-up displej. Takumi plus oprema između ostalog donosi i bijela kožna sjedala (grijana i ventilirana), Bose zvučni sustav, električno pokretani stakleni krovni otvor, prikaz okoline vozila 360° s pogledom "kroz vozilo", prevenciju mrtvog kuta i upozorenje na bočni promet sprijeda i straga, 20" alu naplatke. Uz vrhunsku opremu cijena je 78.365 eura, dok početni dizelski model stoji 67.129 eura.