Novo u HR

Robustan i pouzdan japanski pick-up Isuzu D-Max s dizelskih 164 KS i 4x4 pogonom od 42.460 eura

Foto: Isuzu
1/11
24.04.2025.
u 07:30
Poslušaj ovaj članak
00:00 / 00:00

D-MAX pokreće 1.9-litreni dizelski motor sa 164 KS maksimalne snage i 360 Nm okretnog momenta uz prosječnu potrošnju od 8,9 l/100 km

Auto Hrvatska, novi ovlašteni distributer Isuzu vozila u Hrvatskoj, predstavio je novu verziju japanskog pick-up vozila D-Max. Radi se o novoj modelskoj godini redizajnirane treće generacije poznatog pick-upa koji je na globalnom tržištu od 2002. godine, a proizvodi ga japanski proizvođač s tradicijom koja datira od 1916. godine i svjetski je poznat po proizvodnji visokokvalitetnih gospodarskih vozila i dizelskih motora. D-Max je, pak, već više od dva desetljeća jedan od vodećih pick-upova na tržištu, poznat po svojoj pouzdanosti, izdržljivosti i praktičnosti u svim uvjetima korištenja. Novi D-Max donosi osvježeni dizajn, unaprijeđenu tehnologiju i poboljšane sigurnosne značajke, zadržavajući pritom prepoznatljivu robusnost i pouzdanost.
Dizajn je nadahnut je konceptom „Miura Design”, origami modelom koji je osmislio japanski astrofizičar Kōryō Miura. Prednji dio vozila redizajniran je s većom, širom maskom hladnjaka te užim LED dnevnim svjetlima, čime D-MAX dobiva moderniji i robusniji izgled. Straga se ističu nova LED stražnja svjetla koja poboljšavaju vidljivost i prepoznatljivost na cesti.
Unutrašnjost je doživjela značajna unaprjeđenja za veću udobnost i funkcionalnost. Opremljena je novim infotainment sustavom osjetljivim na dodir od 8 ili 9 inča, ovisno o izvedbi, te potpuno novim 7-inčnim digitalnim zaslonom unutar instrumentne ploče. Interijer je nadopunjen USB-C priključcima, a za intuitivno korištenje osnovnih funkcija multimedije vraćene su fizičke kontrole odnosno rotacijske tipke.

Foto: Isuzu


Isuzu D-Max je jedan od najsigurnijih modela u pick-up segmentu zahvaljujući naprednim sustavima pomoći vozaču i, ovisno o modelu, 7 ili 8 zračnih jastuka u standardnoj opremi. Unaprijeđeni sustav kamera sada pokriva šire područje ispred vozila radi bolje detekcije pješaka i prepreka, uz mogućnost automatskog kočenja u nuždi. Inteligentni prilagodljivi tempomat (IACC) prepoznaje prometne znakove ograničenja brzine u stvarnom vremenu i pomaže vozaču prilagoditi brzinu, dok je sustav upozorenja pri izlasku iz traka optimiziran za još uglađenije održavanje trake. 
Vrhunske terenske mogućnosti dodatno su poboljšane novom funkcijom "Rough Terrain Mode" – poseban način rada za zahtjevne terene. Ovaj sustav ciljano raspoređuje okretni moment na kotače kako bi optimizirao trakciju u ekstremnim uvjetima poput blata ili neravnih podloga. U kombinaciji s mogućnošću blokade stražnjeg diferencijala, vozaču je na raspolaganju još veća kontrola i stabilnost izvan ceste. Dubina gaza kroz vodenu prepreku je do 800 mm.

Foto: Isuzu


Srce svakog pick-up vozila je njegov pogonski sklop, a novi Isuzu D-Max se oslanja na provjereni i usavršeni turbodizelski motor posljednje generacije. U europskoj specifikaciji, D-MAX pokreće 1.9-litreni dizelski motor sa 164 KS maksimalne snage i 360 Nm okretnog momenta. Motor je standardno opremljen tehničkim inovacijama koji omogućuju D-MAX-u da bude u skladu s najnovijim Euro 6e propisima o emisijama. Prosječna potrošnja jest 8,9 litara na 100 km u mješovitom ciklusu, a emisija CO2 je 235 g/km. Kupcima je na raspolaganju 6-stupanjski automatski mjenjač, dok će ručni mjenjač u ponudi biti krajem godine.


D-MAX je konstruiran da savlada različite terene i zadatke s pouzdanim 4x4 pogonom. Prijenos na četiri kotača moguće je uključiti elektronički tijekom vožnje (tzv. shift-on-the-fly sustav) za trenutačan prijelaz s asfalta na zahtjevne podloge. Za izuzetno teške uvjete terena, na raspolaganju je i ugrađena redukcija (4L način) koja multiplicira dostupni okretni moment i omogućuje precizno savladavanje strmih uspona, dubokog blata ili vuču teških prikolica na neravnim podlogama. D-MAX 4x4 također standardno posjeduje mogućnost blokade stražnjeg diferencijala, čime se oba kotača zadnje osovine vrte istom brzinom za maksimalnu trakciju u slučaju kada jedan od kotača gubi kontakt ili dobro
prianjanje.
Dostupan je u dvije varijante, Space s četiri sjedala (od 42.460 eura) i Crew s pet sjedala (od 47.850 eura). Već u početnoj opremi dolazi bogato opremljen uz 8” multimediju, klima-uređaj, kameru za vožnju unatrag, adaptivni tempomat...

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije