Naslovnica Showbiz Zvijezde

Obline se vraćaju - žene koje imaju što pokazati preuzimaju tron

Adele, Beyonce, sestre Kardashian - dok im govore da su debele, one zgrću milijune
08. rujna 2011. u 12:00 15 komentara 344 prikaza
'Celebrity personality Kim Kardashian arrives at the 2011 MTV Video Music Awards (VMAs) August 28, 2011 at the Noika Theatre in downtown Los Angeles, California.   AFP PHOTO / Frederic J. Brown'
Foto: 'FREDERIC J. BROWN'
Pogledajte galeriju 1/8

"Pojest ću sve kolačiće, tebi u inat postat ću debela, sve djevojke neće biti slatke kao ja", pjevala je davne 1985. godine u hitu riječkog dua Denis&Denis Marina Perazić. U to vrijeme žene s oblinama bile su na "dobrom glasu" i svakako je vrijedila poznata narodna uzrečica "bolje da ljulja nego da žulja".

A samo devet godina nakon toga – 1994. svijet je pokorila Kate Moss sa svojim poznatim heroin chickom. I mršavost, ona koja graniči s bolešću, postala je modni imperativ, ideal ljepote zbog kojeg su mnoge obične djevojke upale u pakao borbe s poremećajem prehrane.

Stvarne žene

No, modni magazini i kreatori, koji su dva desetljeća preferirali iznimno tanke modele, lišene ženskih atributa, u 2011. pokleknuli su pod naletom "jakih" žena. Naime, rujansko izdanje Voguea, tzv. biblije suvremene žene, krasi pjevačka diva Adele, koja je od samih početaka na meti kritičara zbog viška kilograma. Ova 23-godišnjakinja svim je kritičarima njena izgleda začepila usta rekavši:

– Ja pjevam, ne poziram. Ne pišem i ne pjevam pjesme za oči nego za uši!

Nakon toga, kad je s albumom "21" pokorila svijet i pomela konkurenciju na svim glazbenim ljestvicama, postala je zanimljiva i modnom svijetu. Naime, svaki dizajner već ima viziju za "novu, poboljšanu" verziju ove trenutačno najpopularnije bucke. No, nije Adele osamljen slučaj. Štoviše, znamo li da je prosječna konfekcijska veličina žena u Hrvatskoj 40, a u SAD-u čak 42, lako je zaključiti da je prosječna žena zapravo žena s oblinama i da su joj androgeni modeli koji defiliraju pistama nemoguća misija.

Shvatili su to i modni divovi poput H&M-a, Topshopa i Gapa te pokrenuli posebne linije i krojeve koji laskaju ženama s oblinama. Štoviše, pokrenuli su modne kampanje u kojima su angažirali stvarne žene i modele za koje bi zlobnici rekli da su predebeli. I kampanja koju je svojedobno pokrenuo Dove "za stvarnu ljepotu", a u kojoj su nastupale stvarne žene sa svojim nesavršenim tijelima, bez pomoći svemogućeg photoshopa, polučila je velik uspjeh. Jer žene su to s kojima su se mogle poistovjetiti kućanice u Australiji, odvjetnice u Americi, tajnice u Hrvatskoj... Zbog te promjene svijesti sve je više "potfutranih" uspješnih žena koje se ne srame svojih kilograma. Hollywoodska diva Kirstie Alley, koja godinama pred milijunskim auditorijem vodi bitku s kilogramima, napokon je odustala od dijete i prihvatila se onakvom kakva jest.

– Kad ti ljudi broje svaki zalogaj, postaneš opterećen i osjećaš se loše, ali poslije shvatiš da je najvažnije ono što je unutra i kako se ti osjećaš. Meni su smetale moje haljine veličine 46. Sad sam se spustila na veličinu 42 i presretna sam u svojoj koži – kazala je glumica.

Muškarcima draže bucke

Sličnu sudbinu dijeli i najpoznatija starleta današnjice Kim Kardashian čija stražnjica je na najboljem putu da zasjeni onu Jennifer Lopez, osiguranu na milijun dolara. Što lijepu Kim više napadaju da joj je pozadina prevelika, to uže haljine ona odijeva. Na oduševljenje jačeg spola.

Naime, istraživanje portala Askmen, provedeno na 3000 muškaraca u dobi između 18 i 49 godina, pokazalo je da ih čak 78 posto preferira partnerice s oblinama na strateškim mjestima.

Mršavost više nije apsolut

Mršavost više nije apsolutni modni imperativ

Modni časopis V izdao je posebno izdanje nazvano \"The Size Issue\" u kojem je pokazao zamamne ljepotice u pozama od kojih zastaje dah. U tom broju uredništvo V-a poručuje: \"Moda je napokon prihvatila žene čije tijelo ispunjava konfekcijski broj veći od teško prihvaćenog broja 42.\" Možda je to samo privremeno, odglumljeno za snimanje editoriala, no snimanje modela debljih od Claudije Schiffer veliki je pomak rigidne modne industrije.

Čini se da slavna izjava Kate Moss da \"ništa nije tako fino kao osjećaj mršavost\" polako pada u zaborav, a mjesto najtraženijih modela preuzimaju manekenke za punije – Candice Huffine, Marquita Pring, Michelle Olson... U prilog tome govori i najnovija reklamna kampanja za kanadsku TV emisiju \"How To Look Good Naked in Canada\" pokazala je da su žene XL veličine i te kako sretne i zadovoljne u svom tijelu. Cilj emisije je, među ostalim, borba protiv plastičnih operacija, poput liposukcije, kojoj se podvrgavaju brojne žene s tek pokojim viškom kilograma

Uber
Usluga prijevoza
Ispovijesti sa stražnjih sjedala: Aplikacija koja nam je spasila glavu
  • -obrisani-:

    salo . . . skupa roba . . .

  • malitrn:

    haloooo budale niš se ne vraća, tako je oduvijek i bilo samo što vi piskarate i trabunjate....

  • PorfirioDiaz:

    kakvi su to \"androgeni\" modeli? ako ne znate što pojam znači, nemojte ga koristiti!!!