Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Lifestyle Gourmet

PIKaso: pikni pravo remek-jelo

U ljetnoj sezoni pojede se preko 34 milijuna PIK ćevapa i preko 11 milijuna PIK kobasica
20. svibnja 2019. u 10:12 157 prikaza
PIKaso
Foto: Promo
Pogledajte galeriju 1/2

Roštilj je uvijek pravi izbor kada su Hrvati u pitanju, bilo da je riječ o druženju s ekipom, gledanju tekme ili da vam dolazi obitelj u posjet. Ne čudi stoga informacija da se u ljetnoj sezoni pojede preko 34 milijuna PIK ćevapa i preko 11 milijuna PIK kobasica. Navedeno potvrđuje da su se proizvodi iz asortimana Volim roštilj PIK Vrbovca, posljednjih nekoliko godina pokazali kao neizostavan sudionik druženja na otvorenom i roštiljanja.

Povodom nove sezone roštiljanja PIK je lansirao i novu kampanju PIKaso – Umjetnik roštilja“. Kampanja prikazuje roštiljanje kao umjetnost i inspirira sve da postanu pravi PIKaso za svoju ekipu. Glavna okosnica kampanje je imidž spot s PIKasom u glavnoj ulozi te zabavnom, lako pamtljivom pjesmom u podlozi.

PIKaso | Autor : Promo Foto: Promo

Svima omiljeni klasici - ćevapi, pljeskavice, američki burgeri, kobasice i rebarca, omogućuju brzu i laku pripremu omiljenih remek-jela, a prepoznatljiv okus i širok izbor delicija zadovoljit će i najzahtjevnije ljubitelje roštilja.

Zadar: Testiranje na Covid-19 u Općoj bolnici
PISMO OBIŠLO HRVATSKU
Prebolio COVID-19 pa otkrio što morate imati doma: 'Korona boli kao sam vrag'
NOVA REVOLUCIJA POLJOPRIVREDE
Star Trek na hrvatskoj njivi: Dronovi snimaju štetnike, AI zbraja kukuruz, traktor sam vozi...