Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Lifestyle Gourmet

Odgovornim ponašanjem čuvamo radna mjesta

Filip Rabuzin, direktor marketinga u HEINEKEN Hrvatska, otkriva detalje nove kampanje s misijom da kafići ostanu otvoreni
02. listopada 2020. u 12:17 11021 prikaza
HEINEKEN Hrvatska
Foto: HEINEKEN Hrvatska
Pogledajte galeriju 1/4

Svi se sjećamo večernjih izlazaka ili odlazaka poslije posla na pivo s kolegama, u kojima smo uživali, iako jedva disali od gužve, a na pivo čekali dulje nego što je Beckett čekao Godota.

Onda nam je stigao koronavirus i započela je dugotrajna borba protiv virusnog neprijatelja koji zna biti zaista gadan kad nam uleti u organizam. S koronom je stigao i "lockdown" koji nikome baš nije dobro "sjeo". Kad su nas napokon otključali, da bismo se mogli družiti s dragim ljudima, morali smo brzo prihvatiti "novi normalni" bonton. Mjere koje su na snazi strogo definiraju sanitarne i higijenske uvjete, propisuju društvenu distancu, a ograničavaju i radno vrijeme kafića i barova. Stoga se vrijeme boravka u kafićima skratilo, pa su mnogi mali, „kvartovski bircevi“  u velikim problemima ili pred zatvaranjem, a to znači gubitak velikog broja radnih mjesta. Dobra je vijest da im možemo pomoći da ostanu otvoreni. Iskreno budi rečeno, ne trebamo činiti čuda, jedini način na koji ćemo osigurati da nam sva omiljena mjesta za izlaske ostanu otvorena je odgovorno ponašanje i druženje.

Upravo to je glavna poruka nove Heinekenove® kampanje „Back to the Bars“, kojom ovaj poznati pivski brend nastoji pomoći svojim partnerima kafićima, barovima i restoranima da ostanu otvoreni, podsjećajući goste da je odgovorno druženje jedini način koji će omogućiti uživanje na omiljenim mjestima za izlazak i u vrijeme pandemije koronavirusa.

HEINEKEN Hrvatska | Autor : HEINEKEN Hrvatska Foto: HEINEKEN Hrvatska

- Novom, globalnom kampanjom „Back to the Bars“ HEINEKEN želi podići svijest o potrebi odgovornog ponašanja u doba pandemije kako bismo održali svoja omiljena mjesta okupljanja i dalje otvorenima. Na taj način podsjećamo naše potrošače koliko svatko pojedinačno može i mora doprinijeti sigurnosti svih nas, pomažemo našim partnerima – kafićima i barovima, a u konačnici zajedno osiguravamo svim ljubiteljima Heinekena da i dalje mogu uživati u svom omiljenom pivu u društvu, na mjestima koja najradije posjećuju. – ispričao nam je Filip Rabuzin, direktor marketinga u HEINEKEN Hrvatska.

Zanimljiv reklamni spot najinternacionalnijeg pivskog brenda na šaljiv način prepoznaje nezgodne situacije u kojima se nalazimo zbog aktivnih mjera i preporuka te ih istovremeno uklapa u život u „novom normalnom“.

- Navike su nam se svima neminovno promijenile zbog trenutne situacije. Mislim da su ljudi općenito svjesni koliko je važno pridržavati se epidemioloških mjera te brinuti za sebe i druge. I koliko smo god ovo „novo normalno“ prihvatili i prilagodili mu se, još uvijek se možemo naći u zbunjujućim i nezgodnim situacijama. Upravo o tome ova kampanja govori, ali i daje rješenja. Mnoge su naočigled normalne situacije sada nezgodne, pomalo smo nespretni, ali u svakoj možemo naći nešto pozitivno, prilagoditi se i ostati povezani te uživati u stvarima koje volimo. Samo na malo drugačiji način. Naši potrošači i tržište općenito jako dobro reagiraju na ovu kampanju, reakcije su mahom pozitivne. – pojašnjava Filip Rabuzin, dodajući kako je pandemija imala značajan utjecaj na sve sektore, no na ugostiteljstvo možda i najviše.

HEINEKEN Hrvatska | Autor : HEINEKEN Hrvatska Foto: HEINEKEN Hrvatska

- Zabrana okupljanja i zatvaranje ugostiteljskih objekata uslijed „lockdowna“ neminovno su ostavili traga na tržište i pivarske industrije. Potom je uslijedila osjetno slabija sezona koja je značajno utjecala na razvoj tržišta. Industriji i povezanim poslovnim objektima pomaže lijepo vrijeme u rujnu, ali utjecaj koronavirusa na poslovanje za sve u opskrbnom lancu – od naših dobavljača sirovina do naših kupaca – itekako je vidljiv. No, vjerujem da ćemo se zajedničkim snagama i uz međusobnu podršku svi zajedno opraviti – i pivarska industrija i ugostiteljski sektor. – dodaje Filip i ističe kako je u vrijeme krize iznimno važno razviti nove modele poslovanja da bi se brendovi povezali s potrošačima i partnerima.

Modni su se brendovi, primjerice, okrenuli dizajniranju udobne odjeće za „po doma“, jedan poznati lanac hotela u New Yorku je, u jeku pandemije, besplatno ugostio medicinske djelatnike, a tu je praksu nastavio i kasnije, što je definitivno utjecalo na lokalnu zajednicu koja će to zapamtiti i vratiti. Jedna kartičarska kuća kroz poseban je program svim svojim korisnicima osigurala besplatna digitalna iskustva u kojima su mogli uživati u udobnosti svojih domova, dijeliti ih sa obitelji i prijateljima gdje god se nalazili, a u projekt su uključili pritom i svoje postojeće partnere te radili na njihovoj globalnoj promociji. Ovo su tek neki od primjera u kojima su se u vrijeme krize brendovi s potrošačima i partnerima povezali na dublji, hrabriji i na kraju, dugoročno isplativiji način. Kao priznata društveno odgovorna kompanija i HEINEKEN se brzo i odgovorno prilagodio korona krizi.

- Brza prilagodba je bila ključna, mi smo agilna kompanija i u tome smo uspjeli uz pomoć svih naših zaposlenika. Ne samo da smo poslovanje gdje god je bilo moguće prebacili u rad od kuće, već smo za vrijeme „lockdowna“ pokrenuli eCommerce portal www.narucipivo.hr kako bismo osigurali dostavu naših proizvoda svim vjernim potrošačima. Portal je pokrenut u svega dva tjedna, što je bio veliki podvig, ali tim više i veliki uspjeh. Nastavili smo komunicirati vrijednosti naših brendova, koje nisu prestale važiti u „novom normalnom“. Tako smo za brend Karlovačko pokrenuli kampanju #OstaniUSvojojGajbi koja je dodatno naglašavala poruku odgovornog ponašanja i koja je jako dobro prihvaćena, kaže direktor marketinga Rabuzin.

HEINEKEN Hrvatska | Autor : HEINEKEN Hrvatska Foto: HEINEKEN Hrvatska

Situacije na koje smo navikli u svakodnevnoj komunikaciji i susretima s prijateljima ili drugim ljudima, poput prisnog pozdravljanja ili dijeljenja hrane, moramo na neko vrijeme zaboraviti no, i u tim situacijama možemo pronaći dobru, vedriju stranu te u njima uživati. Heineken® će u partnerskim kafićima i barovima raznim komunikacijskim materijalima podsjećati goste na  pridržavanje osnovnih pravila higijene i sigurnog razmaka, a sve kako bi osigurali opstanak omiljenih mjesta za izlaske i ponovno uživali u druženjima kako smo navikli. No, osim u ovoj krizi, HEINEKEN konstantno daje doprinos društvu, posebice kroz kampanje „Enjoy Heineken Responsibly“ i „When You Drive, Never Drink“.

- Umjerenost i odgovornost prilikom konzumacije alkohola jedan je od naših prioriteta kada govorimo o društvenoj odgovornosti i održivosti poslovanja. Posebnu pažnju posvećujemo prevenciji maloljetničke konzumacije i zlouporabe alkohola. Već smo prošle godine projekt „Za odgovorno odrastanje mladih“ s lokalne, karlovačke, podigli na nacionalnu razinu te ga provodimo uz podršku Ministarstva obrazovanja. Također, i dalje ćemo stavljati naglasak na održivost i očuvanje prirode. Podsjećam da smo još 2018. godine postavili solarne panele na naše novo zeleno skladište, koristimo električnu energiju iz obnovljivih izvora te neprestano smanjili emisiju CO2 i upotrebu vode u našoj pivovari. Hrvatska je prirodom bogata zemlja i svi trebamo brinuti da ju takvom održimo i za buduće generacije. Standarde održivog poslovanja kreiramo i poštujemo kroz cijelu organizacijsku strukturu, ali i kroz suradnju s partnerima i lokalnom zajednicom u kojoj smo aktivni kroz brojne projekte i suradnje, poručio je direktor marketinga u HEINEKEN Hrvatska Filip Rabuzin. 

Sadržaj nastao u suradnji s HEINEKENOM Hrvatska.

usporedila
Ella Dvornik objavila koliko zarađuju YouTuberi u Hrvatskoj: 'Pa kažu da nađeš pravi posao'
PBZ CROATIA OSIGURANJE
NIKA ISTRAŽUJE
Jesu li uplate u obvezni mirovinski fond moja imovina?