izložba "Memoria"

U sklopu Noći muzeja, Galerija Kortil priprema izložbu fotografa Filipa Koludrovića

Josha (2023.)
Memoria/Filip Koludrović
22.01.2025.
u 12:25

Filip Koludrović je fotograf čiji su radovi objavljeni u prestižnim međunarodnim časopisima poput WJS-a, Voguea, Numera i GQ-a, a među brendovima s kojima je ostvario suradnje nalaze se Chanel, Hermes, Gucci, Celine i Givenchy

Galerija Kortil riječkoj publici u Noći muzeja 2025. donosi izložbu fotografa Filipa Koludrovića, koja pod nazivom "Memoria" nudi presjek njegova višegodišnjeg profesionalnog i autorskog rada. Iako je poznat po svom radu u modnoj fotografiji, Koludrović se redovito igra s kontrastima između formalnog i neslužbenog, te publici u ovom izložbenom projektu predstavlja svoje mikrokozmose - kolekcije likova i karaktera, predmeta i tema.

Fotografije stvara kroz različite eksperimente između digitalnog i analognog, stoga njegovi foto-eseji često prolaze različite alate, tehnike i procese – od fotografija napravljenih s profesionalnom digitalnom kamerom ili pak s mobilnim telefonom, do DIY tehnika skeniranja i printanja, a recentno i uporabe AI alata.

Koludrović kroz izložbu ''Memoria'' donosi autorsku arhivu koja se razvijala tijekom posljednjih deset godina, počevši od prvih koraka profesionalne karijere i projekata modne fotografije, do portreta i umjetničkih radova s naglašenim dokumentarnim elementima. Izložbom tako predstavlja dosadašnje radove u balansiraju između spontanih i insceniranih prizora, stvarajući unikatne vizualne narative te nove interpretacije i relacije, istodobno pružajući svjež uvid u njegov opsežan fotografski opus.

Josha (2023.)
1/7

Filip Koludrović je fotograf čiji su radovi objavljeni u prestižnim međunarodnim časopisima poput WJS, Vogue, Numero i GQ, a među brendovima s kojima je ostvario suradnje nalaze se Chanel, Hermes, Gucci, Celine i Givenchy. Godine 2022. primio je nominaciju British Fashion Councila, koji je prepoznao njegovu inovativnost i doprinos kreativnoj industriji, imenovavši ga "Next Generation Creative", a 2024. postao je kreativni direktor Vogue Adria. U 2023. objavio je knjigu "I have never been to America", fotografski putopis zemljom koju do tada zapravo nije posjetio, u čijem je stvaranju koristio AI tehnologiju.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije