Holjevac je "pregazio" Savu i spojio Novi Zagreb, gradonačelniče, prijeđite je i vi infrastrukturno, poručuju iz Inicijative građana Buzina, Velikog Polja, Odre i Male Mlake, koji su se okupili ne bi li ukazali na, kako kažu, povijesnu priliku da se prometni problemi južnog Novog Zagreba riješe za sljedećih 50 ili 100 godina.
Sad kad se najavljuje gradnja novog južnog ulaza u grad preko Sarajevske ceste, objašnjavaju, trenutak je da se promišlja i o naseljima u blizini koja se ubrzano razvijaju. Za projekt Sarajevska koji se spominje već četrdesetak godina, a u ladicama stoji od 2006., kažu da nije loš, no metropola se u međuvremenu višestruko proširila pa ga treba izmijeniti, ponajviše u smislu da se izgradi koridor za šinsko vozilo, odnosno tramvaj do Buzina, preko Odre, Hrašća i Male Mlake do Velikog Polja, a ne da se zaokretnica gradi na ranžirnom kolodvoru kako se sad planira. Mario Kranjčina, bivši vijećnik gradske četvrti i Mjesnog odbora Buzin, koji je inicirao cijelu priču, podsjeća da se u Novom Zagrebu ni metar pruge nije izgradio od kraja sedamdesetih.
Prilika za novi tramvajski prsten? Tramvaj iz projekta Sarajevska treba produžiti do Velikog Polja

Sad je povijesna prilika da se s pet kilometara pruge, poručuju iz inicijative, u mrežu uključe i područja Buzina, Odre, Male Mlake...Mogao bi se, ističu, stvoriti i prostor za novi prsten, uz spoj sa starom Sisačkom do čvora Klara pa Holjevčevom i Vatikanskom zatvoriti krug. Iz Grada zasad nema odgovora.
Komentara 11

Kaj vi stvarno mislite da gradonačelnik gleda u budućnost? Za sada smo vidjeli da mu je maksimalni domet napraviti kakvu biciklističku stazu bez kraja i početka, a na uštrb automobila. Drugi problem je što je površina Zagreba prevelika za sporii uskotračni tramvaj.
Za sve te velike ideje treba im dosta prostora.Otiđite vi novinari u Sarajevsku pa si probajte zamisliti gdje bi sve to stalo.Za početak bilo bi zanimljivo vidjeti što bi bilo s vojarnom,Konzumom,pa s onom kućom preko puta konzuma,a ima toga još.Nije Bandić bez razloga odustao od te ideje a gradonačelnik nikad nije bio u Sarajevskoj i lupa bez veze.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
R2D2 je dobro zaključio kako rubna područja grada ne treba povezivati sporim tramvajem. Tako bi npr. zračnu luku s Kvatrćem trebalo povezati nadzemnom lakom željeznicom koja bi mogla biti prva linija buduće "podzemne" željeznice. Međutim, pok. Bandić, a niti Tomsšević nisu u stanju prekopirati stvari iz europskih gradova, tako da ćemo još dugo koristiti zastarjeli gradski prijevoz koji je u najvećoj mjeri izgrađen prije pola stoljeća