Od kuće do određenog parkirališta autom, a do Trga bana Jelačića ZET-om, i to uz kartu kojom bi se platilo i cjelodnevno parkiranje na jednoj od predviđenih lokacija i vožnja u autobusu ili tramvaju. Park&Ride sustav već se godinama provodi u europskim gradovima poput Beča, Amsterdama ili obližnje Ljubljane, a funkcionira tako da vozaču omogućuje auto ostaviti na nekom od parkirališta u neposrednoj blizini autobusnog, tramvajskog ili željezničkog terminala te odatle put prema odredištu nastaviti javnim prijevozom. A uvesti ga želi i Holding, koji je to predvidio u planu poslovanja za 2022. godinu svoje podružnice Zagrebparking. Njime bi se, piše, smanjio broj vozila u gradskom središtu, kao i kruženja po kvartovima u potrazi za slobodnim parkirališnim mjestom.
Holding oživljava projekt koji je već dvaput propao, prometni stručnjaci otkrivaju što je potrebno za uspjeh

Ideja je da se auto ostavi na predviđenoj lokaciji i uz integriranu kartu ide na tramvaj
Komentara 25
Koji crni prometni stručnjaci. To su obični miševi pored kojih je pok. Bandić odlučio tramvajem povezati Kvatrić sa Zračnom lukom. Zamislite tramvajem koji vozi malo brže od pješaka. Ti prometni stručnjaci kao da nikada nisu bili u svijetu. Uporno govore gdje bi metro mogao ići ispod Save. Gospodo, u svjetskim gradovima postoje metroi., međutim većina trasa im ide nadzemni. Uz onoliki prostor između 4 postojeća zagrebačka mosta nema potrebe da budući metro ide ispod Save. Također u Zagrebu postoje određeni koridori gdje bi se metro mogao provući nadzemno dosta blizu centru grada. Jesam koridor je spomenuta linija Kvatrić - Zračna luka. Prostor gdje su fontane, kao središnje mjesto grada, je trebao biti sjecište više linija metroa, a onda su se na vrhu mogle napraviti fontane, ovako su u rupi. Uglavnom, gradonačelnik/ca koji napravi prvu liniju metra u Zagrebu će ostati zapamćena, bez obzira na ostale (ne) uspjehe.

imam ideju da osnujem grupu gradana i odem kod Tomeka i da otvoreno popricamo
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ako Catania na Siciliji (nešto veća od Splita) i Grac mogu napraviti projekt podzemne i povući novac iz EU za izgradnju, zašto to ne može Zagreb koji je daleko veći od oba grada? Ovako imamo spor i neucinkovit javni prijevoz.