Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 126
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Još jedna žalba?

Veliki pritisci sa svih strana jer je Pelješki most ogroman posao

Gradilište mosta Komarna Pelješac
Foto: Ivo Čagalj/PIXSELL
1/6
23.01.2018.
u 22:14

Neki su mediji objavili da su se žalili i Astaldi i Ictas, no u DKOM do jučer popodne ta navodna žalba nije stigla

U nekim medijima se danas popodne pojavila informacija da je u Državnu komisiju za kontrolu postupaka javne nabave (DKOM) pristigla još jedna žalba na odluku da Pelješki most grade kineske tvrtke, i to od talijansko-turskog konzorcija Astaldi - Ictas. No u DKOM-u su nam kazali da do danas popodne nisu zaprimili tu žalbu.

I u upisniku žalbi DKOM-a, koji je javan, nije bilo nove žalbe za Pelješki most. Astaldi i Ictas su za gradnju tog mosta ponudili 2,5 milijardi kuna, no njihova je ponuda isključena zbog nevaljale bankarske garancije. Ako su Talijani i Turci poslali žalbu poštom, moguće je da ona u DKOM stigne danas. No znakovito je, kažu upućeni, da su mediji izvijestili o podnošenju te žalbe i prije nego što je ona stigla u DKOM, ako je uopće i poslana.

Gradilište mosta Komarna Pelješac
1/14

Dok DKOM ne donese odluku, u sadržaj žalbi trebali bi biti upućeni samo naručitelj i ponuđači. No u slučaju Pelješkog mosta radi se o velikim pritiscima sa svih strana jer je u igri ogroman posao. Tako se tumači i to što su neki mediji objavili navodni sadržaj Strabagove žalbe, a koji je, kažu upućeni, različit od onoga što je pristiglo u DKOM.

Ključne riječi

Komentara 13

RI
rimac444
22:37 23.01.2018.

A najgori pritisci su od komunjara i njihovih medija, koji bi bili najsretniji da se most nikada ne napravi. Koliko pljuvanja, ružnih riječi je bilo od slučajnog i njegove gamadi. Da nisu oni minirali most bi već godinama služio hrvatskomm narodu i to sredstvima EU

BR
brankok
04:28 24.01.2018.

Protiv izgradnje mosta i razvoja su samo beskorisne političke ništarije koje ne grade zajedničku budučnost.Kad bi te ništarije uložile samo dio svoje energije u izgradnju auto ceste Vc kroz B.H. da se spoje s auto cestom Dalmatinom u Hrvatskoj bio bi to blagoslov za B.H i Hrvatsku. Izgleda da bi moglo doči do točke " ili se most gradi bez prigovora ili se Neum vrača Hrvatskoj". "Imate izbor".Jedna stvar mora biti jasna svim hrvatskim kratkovidnim državnicima.Rat za " koridor" kroz hrvatske teritorijalne vode je plan za pristup turske ratne mornarice u Neum.Tu su druge igre.Sarajevo ima slobodan prolaz ispod mosta gdje je distanca između nosača mosta preko 200m, dok je širina Panamskog kanala na najužem mjestu 109m.Panamskim kanalom prođe 15.000 preko oceanskih brodova godišnje. Pravo slobodne plovidbe ispod mosta do međunarodnih voda je Hrvatska garantirala svima.

Avatar Amfilohije von kradilofije
Amfilohije von kradilofije
00:14 24.01.2018.

Kinezi će to ap-tap a Rečki gradonačelnik iako na vlasti neprekidno od 90 tih ne uspijeva jedan autobusni kolodvor i biblioteku rješit, bazen Kantrida s prvotnih 250 mil e na kraju 370 mil e a šta da je kojim slučajem izgubio koju godinu na vlasti ? Dobar želudac imaju Rečani.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije