Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Tech/Sci SMART - Pogled u tehnološku sadašnjost i budućnost

Automatizacija korisničke podrške virtualnim asistentima

Postoji mnogo alata za izradu chatbota. U svojim projektima koristili smo IBM-ov Watson Assistant radi njegove jednostavnosti, brzog procesa izrade chatbota i velikog broja naprednih mogućnosti
20. prosinca 2019. u 09:58 0 komentara 93 prikaza
Đurđa
Foto: PR

Dobivate mnoštvo jednakih pitanja od svojih zaposlenika ili korisnika koji žele odgovore što prije? Želite uštedjeti vrijeme odgovaranja na svako od njih? Želite imati bolji uvid u zadovoljstvo vaših zaposlenika i korisnika? Virtualni asistenti elegantno su rješenje! Danas, u doba kada je većina ljudske interakcije online, virtualni asistenti postali su vruća tema. Broj poruka koji se dnevno razmjenjuje postaje sve veći te se time povećava i opterećenje na one koji na njih moraju odgovarati. Chatbotovi služe kao “desna ruka” pri rješavanju tih problema. Chatbot je svako programsko rješenje koje vodi razgovor s korisnikom tekstualnim ili auditornim metodama. Dizajniran je za uvjerljivu simulaciju ponašanja čovjeka kao konverzacijskog partnera. Najveće prednosti korištenja chatbotova su stalna dostupnost, brzina odgovora na upit i konzistentni odgovori.

Predjelo RAZNOLIKO I UKUSNO Stižu vam nenajavljeni gosti: Bez panike, evo prijedloga za serviranje

Postoji mnogo alata za izradu chatbota. U svojim projektima koristili smo IBM-ov Watson Assistant radi njegove jednostavnosti, brzog procesa izrade chatbota i velikog broja naprednih mogućnosti. Još jedna prednost Watson Assistanta jest mogućnost ugrađivanja vlastitih skripti i ostalih IBM-ovih servisa, poput servisa Personality Insights za analizu dimenzija ličnosti (primjena u predselekciji kandidata) te servisa Tone Analyzer za analizu emocija i tona govora korisnika (primjena u turističkim i prodajnim vodičima koji daju personalizirane prijedloge na temelju verbalnog feedbacka korisnika). Preopterećenost organizatora konferencija jedan je od problema za koje smo rješenje pronašli u izradi virtualnog asistenta.

U listopadu ove godine izradili smo chatbot Đurđu koji pomaže organizatorima uštedom resursa i vremena za komunikaciju oko događanja. Pruža bolju korisničku podršku, dostupnu 24 sata dnevno te povećava angažiranost publike oko događaja. Konferencijski chatbot pokriva mnoštvo sadržaja: informacije o programu, predavačima, prijavi, sponzorima, lokaciji, vremenskoj prognozi za dan konferencije, često postavljana pitanja i razne druge upute. Što zaključiti iz naših iskustava? IBM-ov Watson Assistant odličan je alat za brzu izradu chatbotova, uz dobro definiran problem koji chatbot treba riješiti. Umjetna inteligencija i obrada prirodnog jezika vide svijetlu budućnost, područja primjene virtualnih asistenata ima i više nego dovoljno, samo treba znati iskoristiti chatbotove na pravi način u pravu svrhu. Ako želite više saznati o chatbotovima ili ako želite svog chatbota, slobodno se obratite stručnjacima tvrtke Megatrend poslovna rješenja na tel. +385 1 4091 300 ili na poslovna.rjesenja@megatrend.com.

Scene koje su vas najviše iznenadile: Najveći hit bila je djevojka na parkiralištu

Đurđa
1 / 29
Neki su svojim postupcima 'srušili' internet, drugi su vas razljutili, a bilo je najviše onih koji su vas nasmijali...
Indira Levak
dodjela MAC nagrade
Srpski mediji raspisali se o Indiri: 'Pojavila se gotovo gola, sve oči su bile na njoj'
HS kožnu bolest
Hidradenitis suppurativa
Bolesnici koji imaju HS kožnu bolest često pate od depresije i anksioznosti, a najbitnije je bolest prepoznati na vrijeme
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.