Naslovnica Lifestyle Gourmet

Vječna muka: Što ručati na poslu? Evo što kaže nutricionistica

Porazgovarali smo s nutricionisticom Vedranom Dučkić čiji bi vam savjeti mogli uvelike olakšati prehrambene nedoumice
15. travnja 2019. u 07:00 2 komentara 4532 prikaza
Jelo
Foto: Shutterstock
Pogledajte galeriju 1/3

Ako želimo ponijeti nešto kvalitetno na posao, najzgodnije bi bilo kod kuće pripremiti salatu. Salate su super jer su raznovrsne i možete ih napraviti pomoću različitih namirnica poput kuhanih jaja, sjemenki, integralnih žitarica, ali i s komadima mesa poput gril piletine ili puretine. Praktično je i nošenje svježih sireva, rajčica, a uvijek je zgodno i napraviti smoothie. Smoothie možete napraviti od različitog voća poput banana ili pak komadića avokada. Dobra opcija su i proteinski dodaci ako ne želite konzumirati samo vlakna, kao i različiti jogurti, te kefir- kazala je nutricionistica Vedrana Dučkić.

Mediteranska prehrana ZDRAVLJE Ako imate neke od ovih simptoma, to je znak da hitno mijenjate prehranu!

Osmosatne smjene znaju biti ubitačne, a ponijeti jedan glavni obrok često nije dovoljno. Stoga je uvijek korisno sa sobom imati međuobrok koji može biti u obliku orašastih plodova poput badema, pistacija ili kikirikija, kako navodi nutricionistica Dučkić. No vrlo čest problem sa svime ovime je što zdrava hrana obično skupa, pa će većina nas prije kupiti rižine krekere u potrazi za jeftinijom varijantom umjesto orašastih plodova. Nutricionistica nam je razriješila i tu nedoumicu.

Vedrana Dučkić (desno) | Autor : Facebook Foto: Facebook

- Rižini krekeri nisu pretjerano zdravi jer nutritivno nisu kvalitetni. Ljudi ih obično koriste kao zamjenu za kruh pa ih jedu u kombinaciji s nekim namazom ili šunkom. To je u svakom slučaju bolja opcija nego li bijeli kruh, no dugoročno oni nisu najbolje rješenje. Ipak, možemo ih pojesti tek toliko da zavaramo želudac. Integralni kruh kojeg sami možete napraviti je odličan primjer zdravije, a opet ne preskupe varijante. Možete ga napraviti od heljdinog ili kvinojinog brašna koje ne sadrži gluten. Uz njega možete kombinirati i domaći džem, kao i posni, zrnati sir, te ostale sirne namaze- dodala je Dučkić čije savjete dodatno možete potražiti ovdje.

Hrana PREHRANA Najnovija istraživanja: Loše dijete odnose više života nego cigarete

Nutricionista Dučkić također preporučuje i domaće energetske pločice s bademima, lješnjacima, različitim vrstama sjemenki, kao i tamnom čokoladom koja bi se trebala sastojati od 70% cjelovitog kakaa. Možete ih napraviti i kod kuće tako što ćete smljeti sjemenke, povezati ih s medom, dodati brašno, kokosovo mlijeko, pa sve skupa smiksati u blenderu te koncem zapeći.

Kako vi jedete na poslu?

  • Pripremam hranu doma 53,33%
  • Naručim dostavu iz restorana 7,78%
  • Kupim nešto usput 38,89%

Pogledajte video: Supernamirnice koje trebate imati u svom domu

Deceuninck grupa
PROIZVODNJA I EKOLOGIJA
Mogu li uspješno poslovanje na globalnom tržištu i zaštita okoliša ići ruku pod ruku? Jer kako stvari stoje, uskoro će morati
  • Dolac68:

    obično zaboravim na jelo, jer me obaveze okupiraju

  • promatrac:

    a sta da ponese ostatak hrvata (90%) koji rade 10-12h na dan?