Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 194
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PROMO

Tko će profitirati u turizmu 2020. godine?

Croatia Luxury Rent
Foto: Promo
1/3
01.06.2020.
u 09:20

Dok je s jedne strane pandemija koronavirusa ujedinila svijet u borbi za egzistenciju s druge je strane podigla vidljive i nevidljive granice.

Nakon mjeseci izolacije, s porastom temperature raste i naša potreba za putovanjem, odmorom i kretanjem. Izgledno je kako će nam to biti omogućeno, ali će se i gosti i iznajmljivači i cijela industrija turizma biti primorani prilagoditi novonastaloj situaciji. Dok će neke vrste turizma i oblici smještaja pretrpjeti velike gubitke, određeni bi tip turizma mogao itekako profitirati. U to nas uvjeravaju i iz Croatia Luxury Rent turističke agencije koja već dugi niz godina organizira luksuzan i nezaboravan odmor klijentima iz cijelog svijeta u najljepšim vilama Jadrana. Tvrde kako je spas sezone najizgledniji upravo iznajmljivačima smještaja takvog tipa.

Foto: Arena Hospitality Group

Prognoze stručnjaka: profitirat će brza prilagodba novonastaloj potražnji

Sada je, više no ikada prije, iznajmljivačima potrebna stručna pomoć. Potrebno je ponuditi više u smislu sigurnosti i kvalitete. Gost treba znati da će u svakom trenutku biti zaštićen i pravodobno informiran, a u drugu ruku bezbrižan i opušten. Tu mu sigurnost trebaju komunicirati iznajmljivači neposredno i posredstvom agencija. Croatia Luxury Rent stručni tim smatra kako su luksuzne vile i kuće za odmor te koje se najlakše i najbrže mogu prilagoditi novonastaloj situaciji na tržištu na kojem se traži „nešto više“.

- Posljednjih je godina broj noćenja luksuznih kuća i vila u Istri i Dalmaciji  premašio sva očekivanja. Osim jedinstvenog interijera, prirode i blizine brojnih sadržaja, ono što im je dalo prednost pred ostalim vrstama smještaja su privatnost, mir, te vlastiti prostor za odmor i opuštanje, kazao je Josip Stulić iz Croatia Luxury Rent agencije. Nadodao je kako je to karta na koju iznajmljivači trebaju igrati jer je većina upita gostiju bazirana upravo na tim činjenicama. Tako će ponuda smještaja uz korištenje okućnice, opremljenost za samostalnu pripremu i konzumaciju hrane, vlastiti bazen i popratni sadržaji vila ove godine biti traženija no ikada.

Potrebna je veća angažiranost iznajmljivača

Logično je kako će novonastala situacija iziskivati veći angažman vlasnika i prilagodbu propisanim mjerama zaštite. Nije isključeno ni to kako će većinu poslova koje su do sada za njih odrađivali sezonci, trebati izvršavati oni sami. Briga oko gosta bit će zahtjevnija nego prije, a najveći naglasak će se stavljati na higijenu prostora i profesionalnu dezinfekciju. Ako sloboda kretanja i dalje bude ograničena, vlasnici će se trebati potruditi još i više kako bi njihovi gosti unutar vile imali dovoljno sadržaja i zabave. Siguran gost će ovoga ljeta biti zadovoljan gost.

Foto: Arena Hospitality Group

Zašto svijet nije otpisao hrvatsku sezonu?

Izgleda kako će mali broj oboljelih i preminulih od koronavirusa biti najveći adut hrvatskog turizma. Vodeće svjetske medijske kuće naveliko pišu o uspješnoj borbi s pandemijom u Hrvatskoj.  Ministarstvo turizma s druge pak strane aktivno promovira Hrvatsku kao zemlju za odmor bez korone što je prepoznalo njemačko i austrijsko tržište. Upravo su gosti iz ovih zemalja u prethodnim razdobljima bili najčešći u vilama i kućama za odmor diljem Jadrana. Osim toga, Hrvatska se sve više pozicionira kao autodestinacija, pa će odlazak na odmor vlastitim prijevozom u vremenima propisane izolacije, biti glavni faktor prilikom odabira destinacije i to trebamo iskoristiti. Dok se vlade europskih zemalja bave otvaranjem granica i prometnih koridora prema moru, oči njemačkih, austrijskih, slovenskih, čeških i skandinavskih turista uprte su upravo u nas, korona free zemlju s preko tisuću otoka. Takva globalna pozitivna propagandna dodatno je ohrabrenje svima onima koji su pomislili kako je ova sezona nepovratno izgubljena.

Turističke agencije trebaju djelovati brzo

Borba hrvatskih civilnih i zdravstvenih institucija neposredno je odradila najvažniji dio ovogodišnje turističke propagande, pa je turističkim i marketinškim agencijama preostalo da to iskoriste kao prednost pred konkurencijom, odnosno zemljama okarakteriziranim kao korona free. Croatia Luxury Rent agencija može poslužiti kao primjer svima koji žele spasiti sezonu.  U pripremanju marketinških kampanja luksuznog odmora na  Jadranu naglašavaju prednosti smještaja u vilama poput izolacije, privatnosti, higijenskih maksimuma i smanjenog kontakta s okolinom što im je donijelo i prve upite i rezervacije.

- Gosti najviše pitaju o lokaciji objekta, udaljenosti od većih gradskih centara, načinu održavanja higijene, mogućnosti pristupa automobilom i opskrbi namirnicama. Trebamo osluškivati njihove potrebe i promjenu prioriteta i tome prilagoditi poslovanje, poručili su iz Croatia Luxury Rent agencije. Dok vlada razmatra otvaranje zračnih i cestovnih koridora s Češkom, Austrijom, Njemačkom i Slovenijom, turistički djelatnici spas sezone vide i u domaćim gostima. Agencija osluškuje tržište i smatra kako se ovakav vid smještaja treba nuditi domaćim gostima i svima onima koji do sada nisu bili u primarnom fokusu iznajmljivača luksuznog odmora. Izgleda kako će 10 godina star slogan - Tako lijepa, tako blizu ovu sezonu ponovno privlačiti domaće i inozemne goste u Hrvatsku.

- Jednakom brzinom kojom smo djelovali u borbi protiv koronavirusa, sada moramo djelovati u turizmu kako bi imali uspješnu sezonu, poručili su iz Croatia Luxury Rent agencije.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije