Naslovnica Lifestyle Gourmet

Novo izdanje Iskrenih vina

Novi je branding i ambalaža nagrađivan od IdejeX, Sudnjega dana, Cropaka, Regpaka i Balcannesa do brojnih stranih festivala i publikacija
05. listopada 2015. u 15:31 1 komentara 309 prikaza
iskrena vina
Foto: PR FOTO
Pogledajte galeriju 1/11

Priča o Iskrenim vinima započela je 2013. godine kada su agencija Señor i studio Čavar kreirali branding i ambalažu za vina obiteljskog gospodarstva Matković. Inspirirani obiteljskim entuzijazmom, lako je bilo uvidjeti kako se tu ne radi o samo još jednom biznisu već o dugoročnom zajedništvu pretočenom u boce pune ljubavi. 

Novi je branding i ambalaža nagrađivan od IdejeX, Sudnjega dana, Cropaka, Regpaka i Balcannesa do brojnih stranih festivala i publikacija.

Nakon kreativnog i komercijalnog uspjeha prve serije veseli nas nastavak ove priče s novim omotima koji skrivaju nove male istine. Odmotajte crni pinot, frankovku, rose ili cuvee i na etiketama vas očekuju male istine kakve se izgovaraju samo nakon par gutljaja ovih vina. Uz poznati postav agencije Señor i studija Čavar, za ovo je izdanje tim pojačala i Maja Danica Pečanić čije su odlične fotografije detalja vinograda na omotima vina.

>>Malo je stidljiva, ali kad natočim chardonnay, radi stvari od kojih se i meni rumene obrazi

Više na:

www.iskrenavinamatkovic.com

https://www.behance.net/gallery/29481499/Honest-wines-Matkovic-2015

https://www.behance.net/gallery/13096665/Iskrena-vina-Matkovic

https://vimeo.com/92258129

Nagrade:

Cropak 2015. - najbolji grafički dizajn ambalaže

Regpak 2015. najbolja ambalaža u regiji - finalist

Balcannes 2014. - top 25 najboljih kampanja u regiji

Sudnji dan - kategorija najbolji copywriting - finalist

IdejaX - najbolji copywriting + kategorija pića - finalist

sas
PREVENTIVA
Liječnik savjetuje: U ovim situacijama je potrebno tražiti drugo mišljenje stručnjaka

A1 izdvaja za Vas