Naslovnica Lifestyle Gourmet

Kuhari upozorili: Na ovo trebate obratiti pozornost kada jedete u restoranu

Zasigurno ćete prvo primijetiti menije koje će vam donijeti na stol. Ako su prljavi, onda su vjerojatno i druge stvari u tom restoranu, upozoravaju.
26. svibnja 2019. u 07:00 4 komentara 12511 prikaza
Restoran
Foto: Getty Images
Pogledajte galeriju 1/4

Kuhari i kuhinjsko osoblje poznaju kako funkcionira rad i priprema hrane, bolje od bilo koga. Upravo stoga, itekako je dobro znati što oni prvo primijete kada jedu u nekom drugom restoranu i na što treba obratiti pozornost. Svoje su savjete podijelili na društvenoj mreži Reddit. 

Hrana dobro je znati Pripazite, restorani će vas natjerati da previše pojedete!

Zasigurno ćete prvo primijetiti menije koje će vam donijeti na stol. Ako su prljavi, onda su vjerojatno i druge stvari u tom restoranu, upozoravaju. 

Svakako je prednost ako jelovnik ne sadrži prevelik izbor jela jer to je "alarm" da će vam vjerojatno biti poslužena neka namirnica koja je bila zamrznuta. Ako imate na izbor tek nekoliko jela, to znači da su se kuhari u tim jelima zaista usavršili i da ćete dobiti kvalitetan obrok koji god odaberete s popisa. 

Restoran | Autor : Getty Images Foto: Getty Images Foto: Getty Images

Svakako pitajte otkud su morski plodovi ako ih naručujete. Ako konobari nemaju informaciju ili vam ne žele reći, to nemojte naručivati. 

Ako znate da je za neko jelo potrebno malo dulje vrijeme da se pripremi, a vi ga dobijete relativno brzo, znajte da je unaprijed pripremljeno. Ali to je "crvena zsatavica" samo ako je riječ o situaciji da restoran nije prepun gostiju. Ako se mučite naći slobodno mjesto, onda je prethodno opisan scenarij samo znak da su se kuhari dobro pripremili. 

Neljubazno osoblje veliki je nedostatak mnogih ugostiteljskih objekata, a ako ste primijetili da konobari i drugo osoblje ne komuniciraju međusobno, to je znak da odete na neko drugo mjesto.

prvi u europi U ovom restoranu možete jesti ispred ispod površine Atlantskog oceana

Ako su konobari neljubazni i frustrirani na tom radnom mjestu, znači da se stvari nisu dobro posložile i da negdje nešto ne štima. Tu su i veće vjerojatnosti da neće dobiti kvalitetan obrok, poručuju kuhari na Redditu. 

Hrvatski Telekom i Institut za razvoj i inovativnost mladih (IRIM)
Generacija NOW
Pobjednički tim natječaja Hrvatskog Telekoma i IRIM-a: „Definirali smo i napravili svoj standard IT učionice – onakav kakav kod nas još ne postoji“

A1 izdvaja za Vas

  • Avatar Django
    Django:

    Treba proviriti u kuhinju. Ak je meštar malo deblji i zaflekan onda je klopa dobra. Ak je mršav i uredan, traži drugi lokal.

  • Kora:

    Dok ja kao gost primijetim da osoblje nije u slozi - dotle sa već naručila jelo!

  • serđo12:

    Najbolji pokazatelj je prazno parkiraliste,naravno u koliko nisi stalni gost u tom restoranu !?