Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Preživjet će brendovi Agrokora

U organizaciji Poslovnog dnevnika okupljeni su najbolji predstavnici hrvatskih marketinških agencija na okruglom stolu
18. prosinca 2017. u 15:15 1 komentara 823 prikaza
O top temama marketinške industrije renomirani predstavnici agencija raspravili su na okruglom stolu
Foto: Petar Glebov/PIXSELL

U organizaciji Poslovnog dnevnika u petak je u prostorijama Styrije Hrvatska održan još jedan okrugli stol na temu aktualnosti u sektoru medija i marketinga, na kojem su sudjelovali predstavnici najboljih hrvatskih marketinških agencija. Kako je tom prilikom istaknuto, za najbolje rezultate kampanji ključni su partnerski odnosi s klijentima i visoka razina povjerenja. Jedan je od zaključaka i da su se zbog velikih tehnoloških inovacija i ekonomskih poremećaja okolnosti na tržištu znatno promijenile, a opstaju oni koji se novonastaloj situaciji najbolje prilagode.

Emil Tedeschi Žestoka kritika Tedeschi: Todorić je bijegom napravio svinjariju

Sveprisutan Agrokor

Tema Agrokora bila je neizbježna, pa je tako direktorica i članica uprave MMB media agentura Anamarija Horaček naglasila da se, gledajući budžete oglašavanja i suprotno mišljenju javnosti, zapravo nije previše toga promijenilo.

Krešimir Dominić, direktor planiranja i razvoja iz agencije Komunikacijski laboratorij, napominje da će jaki brendovi iz Agrokorova portfelja preživjeti, ali i da se zbog toga iskustva rasplinula zabluda da su neke stvari zacrtane u kamenu. Regionalna strateška direktorica agencije UM Ljiljana Ivošević komentirala je da navedena situacija u Agrokoru ostavlja implikacije u čitavoj regiji, ali i da ono što se dogodilo nije bio najgori očekivani scenarij.

Marina Čulić Fischer, izvršna partnerica u agenciji Dialog komunikacije, naglašava da smo nakon sloma Agrokora imali priliku naše postsocijalističko tržište pretvoriti u tržišnu ekonomiju, ali to se, nažalost, nije dogodilo. Direktor digitalnih medija iz agencije Media polis Darko Bakarić ističe kako smo nakon slučaja Agrokor postali svjesni da je sve moguće. Situaciju u Agrokoru ne bi trebalo nužno nazivati krizom, napomenuo je kreativni direktor i suosnivač reklamne agencije Bruketa&Žinić&Grey Nikola Žinić, prikladniji je termin promjena. “Uzdrmalo je to cijelo gospodarstvo tako da se u tom obliku više neće ponoviti. Iako mi u agenciji nismo bili izravno izloženi, kroz sekundarne elemente svakako jesmo”, dodao je.

Influenceri i zaposleni

Glavni kreativni direktor i osnivač agencije Kofein Tomislav Krajačić kaže da je u posljednje vrijeme bilo prilično pomodno komentirati Agrokor, pogotovo među onima koji nisu izravno bili uključeni. Okupljeni su razgovarali i o influencerima na društvenim mrežama, njihovu utjecaju na industriju kao i o kvaliteti zaposlenih. Zaključili su i da o inovacijama treba uvijek razmišljati i koristiti se alatima koji će im u tome pomoći.

Pogledajte i galeriju skidanja Agrokorovog logotipa s Ciboninog tornja:

O top temama marketinške industrije renomirani predstavnici agencija raspravili su na okruglom stolu
1 / 24
Skidanje velikog Agrokorovog znaka s vrha Ciboninog tornja
Uoči nagodbe Agrokorovi dobavljači traže manje otpise na mjenicama Jamnica Agrokor Prihod Jamnice 1,14 milijardu kuna ZET 15. prosinca ZET-ove karte od petka više neće biti dostupne na kioscima Tiska
Pevex
ZASUČITE RUKAVE
Proljetni mini make over: Ovog proljeća osvježite izgled svog doma
PBZ
DIGITALNO DOBA
Iz udobnosti vaše fotelje: digitalne usluge koje će vam olakšati svakodnevicu
  • Changi:

    Kakva branša, takvi stručnjaci...Bolje da su zvali direktore komunalnih poduzeća ili kumice s Dolca...