Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Preživjet će brendovi Agrokora

U organizaciji Poslovnog dnevnika okupljeni su najbolji predstavnici hrvatskih marketinških agencija na okruglom stolu
18. prosinca 2017. u 15:15 1 komentara 860 prikaza
O top temama marketinške industrije renomirani predstavnici agencija raspravili su na okruglom stolu
Foto: Petar Glebov/PIXSELL

U organizaciji Poslovnog dnevnika u petak je u prostorijama Styrije Hrvatska održan još jedan okrugli stol na temu aktualnosti u sektoru medija i marketinga, na kojem su sudjelovali predstavnici najboljih hrvatskih marketinških agencija. Kako je tom prilikom istaknuto, za najbolje rezultate kampanji ključni su partnerski odnosi s klijentima i visoka razina povjerenja. Jedan je od zaključaka i da su se zbog velikih tehnoloških inovacija i ekonomskih poremećaja okolnosti na tržištu znatno promijenile, a opstaju oni koji se novonastaloj situaciji najbolje prilagode.

Emil Tedeschi Žestoka kritika Tedeschi: Todorić je bijegom napravio svinjariju

Sveprisutan Agrokor

Tema Agrokora bila je neizbježna, pa je tako direktorica i članica uprave MMB media agentura Anamarija Horaček naglasila da se, gledajući budžete oglašavanja i suprotno mišljenju javnosti, zapravo nije previše toga promijenilo.

Krešimir Dominić, direktor planiranja i razvoja iz agencije Komunikacijski laboratorij, napominje da će jaki brendovi iz Agrokorova portfelja preživjeti, ali i da se zbog toga iskustva rasplinula zabluda da su neke stvari zacrtane u kamenu. Regionalna strateška direktorica agencije UM Ljiljana Ivošević komentirala je da navedena situacija u Agrokoru ostavlja implikacije u čitavoj regiji, ali i da ono što se dogodilo nije bio najgori očekivani scenarij.

Marina Čulić Fischer, izvršna partnerica u agenciji Dialog komunikacije, naglašava da smo nakon sloma Agrokora imali priliku naše postsocijalističko tržište pretvoriti u tržišnu ekonomiju, ali to se, nažalost, nije dogodilo. Direktor digitalnih medija iz agencije Media polis Darko Bakarić ističe kako smo nakon slučaja Agrokor postali svjesni da je sve moguće. Situaciju u Agrokoru ne bi trebalo nužno nazivati krizom, napomenuo je kreativni direktor i suosnivač reklamne agencije Bruketa&Žinić&Grey Nikola Žinić, prikladniji je termin promjena. “Uzdrmalo je to cijelo gospodarstvo tako da se u tom obliku više neće ponoviti. Iako mi u agenciji nismo bili izravno izloženi, kroz sekundarne elemente svakako jesmo”, dodao je.

Influenceri i zaposleni

Glavni kreativni direktor i osnivač agencije Kofein Tomislav Krajačić kaže da je u posljednje vrijeme bilo prilično pomodno komentirati Agrokor, pogotovo među onima koji nisu izravno bili uključeni. Okupljeni su razgovarali i o influencerima na društvenim mrežama, njihovu utjecaju na industriju kao i o kvaliteti zaposlenih. Zaključili su i da o inovacijama treba uvijek razmišljati i koristiti se alatima koji će im u tome pomoći.

Pogledajte i galeriju skidanja Agrokorovog logotipa s Ciboninog tornja:

O top temama marketinške industrije renomirani predstavnici agencija raspravili su na okruglom stolu
1 / 24
Skidanje velikog Agrokorovog znaka s vrha Ciboninog tornja
Uoči nagodbe Agrokorovi dobavljači traže manje otpise na mjenicama Jamnica Agrokor Prihod Jamnice 1,14 milijardu kuna ZET 15. prosinca ZET-ove karte od petka više neće biti dostupne na kioscima Tiska
Na žlicu
Često ga radite, ali nikad vam ne uspije kao mamin. Ovaj recept za varivo od graška briše sve dosadašnje pogreške
TIDAL
Glazba i zabava
Jeste li ikada čuli za TIDAL? Istražili smo sve što morate o njemu znati
  • Changi:

    Kakva branša, takvi stručnjaci...Bolje da su zvali direktore komunalnih poduzeća ili kumice s Dolca...