Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 177
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
King s novog trona

Pokrenuta nova linija za proizvodnju jednog od Hrvatima omiljenog sladoleda, uloženo 4,2 milijuna eura

Foto: Ledo
1/8
08.07.2025.
u 13:34

U tvornički pogon u Zagrebu ukupno je investirano 21 milijuna eura u modernizaciju proizvodnih kapaciteta, automatizaciju i sigurnost proizvodnje, uključujući novu rashladnu opremu i robotske sustave za pakiranje

Ledo plus danas je predstavio novu liniju za sladoled King vrijednu 4,2 milijuna eura, kojom je kapacitet proizvodnje Ledovog brenda broj 1 podignut za više od 200 posto, na više od 90 milijuna sladolednih štapića godišnje, što će doprinijeti još značajnijem izvozu i osvajanju novih tržišta. Trenutačno je čak šest od 10 sladoleda koji izlaze iz te zagrebačke tvornice Nomad Foodsa namijenjeno izvozu u 20-ak zemalja Europe i šire, pa ta investicija, koja predstavlja važan tehnološki iskorak u jačanju kapaciteta i konkurentnosti kompanije na regionalnoj razini, otvara i dodatne prilike za rast na inozemnim tržištima, čulo se predstavljanju, čime je obilježen završetak još jedne faze modernizacije proizvodnog pogona.

U tvornički pogon u Zagrebu ukupno je, naime, investirano 21 milijuna eura u modernizaciju proizvodnih kapaciteta, automatizaciju i sigurnost proizvodnje, uključujući novu rashladnu opremu i robotske sustave za pakiranje. Investicija je dio šireg ciklusa ulaganja u lanac opskrbe Ledo plus, ukupno vrijednog 43 milijuna eura, započetog nakon što je Ledo 2021. postao dio Nomad Foodsa, a koji osim već spomenutih ulaganja, uključuje ulaganja i u nove rashladne škrinje kojih je danas više od 120.000 koje se pune svaki dan, kamione i IT infrastrukturu.

Foto: Ledo

- Nomad Foods ostaje predan ispunjavanju želja potrošača, nudeći ukusne, kvalitetne i inovativne smrznute proizvode, izjavio je Stefan Descheemaeker, glavni izvršni direktor Nomad Foodsa, najavljujući kako kroz kontinuirana ulaganja u proizvodni pogon u Zagrebu, šire ponudu i prisutnost na području Adriatic regije, oslanjajući se na snagu i prepoznatljivost legendarnog brenda Ledo.

Nova linija koristi najmoderniju ekstruzijsku tehnologiju koja omogućuje precizno oblikovanje i rezanje sladoleda različitih formata, uz potpuno automatizirano pakiranje za pojedinačna i višestruka pakiranja. Kapacitet nove proizvodne linije doseže do 16.000 jedinica na sat, a u kombinaciji s već prethodno postojećom proizvodnom linijom omogućava povećanja kapaciteta proizvodnje King sladoleda na štapiću za više od 216%.

Eduardo Bachiega, glavni direktor lanca opskrbe u tvrtki Nomad Foods, kaže kako kontinuirano ulaganje u zagrebačku tvornicu predstavlja važan iskorak za Ledo plus. – Ulaganje od 4,2 milijuna eura u ovu liniju najveće je pojedinačno ulaganje u bilo kojoj od naših tvornica na 22 europska tržišta, što jasno potvrđuje našu predanost inovacijama, kvaliteti i održivom rastu u Hrvatskoj. Time dodatno jačamo kapacitete da odgovorimo na sve veće potrebe tržišta te učvršćujemo vodeću poziciju u segmentu zamrznute hrane – istaknuo je Bachiega. Finalizacija ciklusa ulaganja poklapa se i s 30. obljetnicom sladoleda King. Izvorno poznat po klasičnoj kombinaciji vanilije i čokoladne glazure, King je 2000. godine revolucionirao kategoriju lansiranjem King Doublea – prvog sladoleda s višeslojnim preljevima.

Foto: Ledo

– King je etablirani brend sa snažnom međunarodnom prepoznatljivošću i značajnim utjecajem u našoj regiji – rekao je Ivan Babić, glavni direktor za Adriatic tržište u Nomad Foodsu. – Nova proizvodna linija znatno povećava našu konkurentnost kako na domaćem tako i na stranom tržištu, podržavajući jasnu strategiju rasta izvoza i jačanja tržišne prisutnosti na međunarodnoj razini. S gotovo 70 godina kontinuiranog rada, Ledo ostaje predan razvoju domaće industrije i isporuci izvrsnosti, što smo danas ponovno pokazali.

Tijekom posljednjih trideset godina, brend King neprestano pomiče granice – od inovativnih okusa, novih tekstura i formata do dizajna ambalaže. King sladoledi osvojili su čak devet nagrada Međunarodnog konzorcija za sladoled (IICC), uključujući priznanja za Najbolji sladoled i Najinovativniji sladoled, čulo se danas u tvornici. Riječ je o broju 1 među impulsnim sladoledima u Hrvatskoj, BiH, Srbiji, Sloveniji i Crnoj Gori. U 2024. proizvedeno je 38 milijuna King sladoleda u Hrvatskoj, što je u odnosu na prije četiri godine rast prodaje od 35%, a izvozi se na 19 međunarodnih tržišta.

Izaslanik predsjednika Vlade Republike Hrvatske, državni tajnik Ministarstva gospodarstva, Ivo Milatić, istaknuo je danas važnost ulaganja poput ovog za jačanje domaće prehrambene industrije, koja unatoč izazovima pokazuje otpornost i konkurentnost, osobito u izvozu. Pohvalio je Ledo kao simbol domaće kvalitete i dio identiteta generacija, naglasivši da je proizvodnja poput ove ključna za rast BDP-a i regionalni razvoj.

Ledo plus najveći je domaći proizvođač sladoleda i distributer smrznute hrane, a od 2021. je u vlasništvu Nomad Foodsa, vodeće europske kompanije za proizvodnju zamrznute hrane sa sjedištem u Ujedinjenom Kraljevstvu. Ledo plus u Hrvatskoj dio je Adriatic klastera Nomad Foodsa kojeg čine i Ledo Čitluk u Bosni i Hercegovini, Ledo Mađarska, Ledo Slovenija, Ledo Crna Gora, Ledo Shpk na Kosovu te Frikom u Srbiji i Sjevernoj Makedoniji.

Svoju gotovo sedam desetljeća dugu baštinu Ledo je započeo 1958. na zagrebačkoj Pešćenici, kada je pokrenuo prvu industrijsku proizvodnju sladoleda na ovim prostorima. Prva poluautomatizirana linija s američkom i talijanskom tehnologijom proizvodila je 250 kg po smjeni, a u prvoj godini je proizvedeno 50 tona sladoleda, dok su brendovi Snjeguljica, Lada i Moka osvojili tržište i postavili temelje rasta.

Ključne riječi

Komentara 1

KI
kingtom
23:59 08.07.2025.

Nigdje vani king ili ledo nisam vidio a sladoledi kao king vani se prodaju za 60-80tak centi ovisno o fili i preljevu i zovu se magnum i prodaju se uglavnom u kutijama po više komada . Ima i izvrsnih ne-magnum sladoleda po povoljnijoj cijeni. Ledo ne kupujem godinama jer je izgubio kompase oko cijena. Opčenito hrvatsko tržište pumpa cijene i isti proizvodi su duplo ili skoro duplo skuplji nego po EU državama.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja