Program je započeo biografijom „Bio jednom Michel Legrand „ o slavnom filmskom i jazz skladatelju u režiji Davida Hertzoga Dessitesa, te filmovima „Upravljanje” Davida Graudenza o ljepoti modelarstva, „Druga strana planine” Yumeng He o srazu novog i starog u suvremenoj Kini i „I tako još jedna” Karle Jelić o seksualnom uznemiravanju na Akademiji dramske umjetnosti. Slijedi „Architecton” Viktora Kosakovskog, priča o krajobraznom arhitektu i čudesnim prizorima drevnih i suvremenih ruševina, te „Krila i tlo” Stefana Maleševića o bektašijskoj, derviškoj mističnoj islamskoj zajednici u Sjevernoj Makedoniji.
Film „Zlatno doba” Camille Iannetti portret je samohrane majke studentice i njezine ženske loze, novi rad Gorana Devića „Paviljon 6” govori o izravnim i prenesenim značenjima Covida odraženima u osobnom iskustvu, a tu je i „Funk YU” Franka Dujmića o potrazi za jednim posebnim vinilom. Dva se Teen Doxa u subotu se, u 14 sati, prikazuju prvi i jedini put, „Škola sreće” Oleksija Jerošenka o ukrajinskoj učiteljici koja nastoji stvoriti radosno i znatiželjno okruženje za svoje „petaše“, dok „Tko ako ne mi” Nicole Medvecke pokazuje nepokorenu ukrajinsku mladost koja unatoč prognaništvu i okupaciji gaji nade u svjetliju budućnosti.
Sat vremena kasnije slijedi duhoviti film „Pod sretnom zvijezdom” Petera Kerekesa koji okuplja sljedbenike talijanske astrologinje na rođendanskim putovanjima „zapisanima u zvijezdama“, a paralelno se može vidjeti „Želja u njoj” o tri desetljeća turbulentne obiteljske povijesti irske umjetnice Myrid Carten. Bit će tu i film za ljubitelje političkih dokumentaraca - novi film Olivera Stonea o brazilskom predsjedniku Luizu Ináciju da Silvi, znanom kao Lula, relevantan i za šire razumijevanje suvremene globalne politike, dok o potrebi očuvanja prirode govori nagrađivani film „Ja sam rijeka, rijeka je ja” Petra Loma o značaju jedne rijeke za maorski svjetonazor i identitet.
Kontroverzni, ali počesto i duhoviti film je „Svećenica” Maje Prettner, uz razgovor s autoricom (16 sati) o ženi koja kršenjem crkvenih normi postaje autsajderica, a kategoriji Kontroverznog Doxa pripada i „Portret zbunjenog oca” Gunnara Halla Jensena (17 sati) koji je 20 godina snimao složeni odnos jednog oca i sina. U isto vrijeme u programu je „Odlazak” Ivana Vlasova i Nikite Staškeviča o školovanju nomadske djevojke sa sibirskog poluotoka, nakon toga slijedi ”Nebo se urušava” Eryka Roche i Gabriele Carneiro da Cunha o autohtonom brazilskom narodu Yanomami.
U Regionalnoj konkurenciji se ponavlja „Tatina uspavanka” Lesije Diak, uz razgovor s autoricom o filmu u kojemu je i sama neočekivano postala protagonisticom priče o ukrajinskom veteranu, njegovoj obitelji i golemoj emocionalnoj cijeni rata. U 18 sati, također uz razgovor s autoricom Areeb Zuaiter, reprizira se „Yalla Parkour” o parkuristu iz Gaze koji razmišlja o napuštanju ruševina svoga doma.
Večernji program nastavlja se nakon dodjele nagrada
U Međunarodnoj konkurenciji je u 19 sati festivalski hit „Shahid” Narges Kalhor, koju želja za promjenom prezimena vodi u dijelom kazališni, bogato inscenirani obračun s tradicijom, dok se u isto vrijeme može pogledati „Procjena štete” posvećena meksičkom istraživaču nesreća i samom redatelju Miguelu Calderónu.
Na rasporedu od 19,30 sati je film Michaela Prema „Iz domaćeg uzgoja” o trojcu američkih ekstremističkih desničarskih aktivista iz skupine Proud Boys kojima se redatelj pridruži u napadu na Capitol te „Protjerivačica ljubavnica” Elizabeth Lo o novom fenomenu koji dolazi iz Kine. Film „Unutra smo” od 20 sati progovara o povratku libanonske autorice Farah Kassem bolesnom ocu s kojim teško nalazi zajednički jezik pa mu se nastoji približiti učlanjenjem u njegov klub obožavatelja klasične arapske poezije.
Sat vremena kasnije ponovno se pušta „Tiha zemlja sporo gori” Olhe Zhurbe, poetični i potresni dnevnik rata u Ukrajini, dok o granicama i imigrantima svjedoči „Krajolik i bijes” Nicole Vögele. Posljednji termin subote, od 21,30 sati rezerviran je za još dva nova filma - glazbeni dokumentarac „Born to be Wild – Priča o Steppenwolfu” Olivera Schwehma te „Trans Memoria” Victorije Verseau koji donosi uspomene triju prijateljica na promjenu spola u kojima se zrcale univerzalnija pitanja o ženskosti i identitetu.