Naslovnica Showbiz Ultra Europe 2019

Ultra Europe modno blještavilo – najjači festival u ovom dijelu Europe pokazuje svu raskoš festivalske mode

Glazbeni spektakl na Poljudu prati i specifičan modni stil – mnogo gole kože, a samo mašta je granica, i DJ-jevi u nogometnim dresovima
14. lipnja 2019. u 11:06 1 komentara 3429 prikaza
Ultra Europe
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/24

Kratko i šareno glavne su odrednice stajlinga za Ultra Europe u Splitu. Festivalsku modu karakterizira udobno i otkačeno odijevanje, može sve samo ne dosadno. Topovi svih boja i oblika, goli trbuh, vruće hlačice od trapera i tenisice ili gladijatorice - prevladavajuće su modne kombinacije za nesputano plesanje na ljetnim vrućinama.

Blještavilo, boje, šljokice, čipka, trake, cvjetići - što luđe to bolje. Neki od posjetitelja za Ultru su osmislili i malo posebnije outfite i odjenuli kostime jednoroga, ninja kornjača, mariachija, a pojedini partijaneri na Poljud su pristizali samo u kratkim šorcevima i pokazali tetovaže

Partijanerice biraju zanimljive topove s resama, detaljima od pletiva ili čipke, majice veselih boja, uzoraka i printeva, nisu rijetkost ni lepršave, topovi ili haljinice u boho stilu, a seksi stil naglašavaju mrežastim čarapama. Torbice su male i praktične, a upečatljivi stilski štih daju veliki komadi nakita, glomazno prstenje i narukvice, otkačene sunčane naočale, naušnice ili ogrlice. Nezaobilazni je pojačani make up pojačan šljokicama ili glitterom.

Ultra Europe modno blještavilo | Autor : Ivo Čagalj/Pixsell Foto: Ivo Čagalj/Pixsell

Šarene su i kose. Dugine boje već su nekoliko godina hit ne samo na festivalima, pa se i tu možete razigrati s ružičastim, ljubičastim, modrim ili zelenim pramenovima ili pobojati cijelu kosu u jarke privremene boje koje se brzo ispiru. Frizure na Ultri su ležerne, raspuštene s pokojom pletenicom, spletene u riblju kost ili smotane u ležernu pundžu.

Većina partijanera na festival stiže u kratkim hlačama, tenisicama i majicama kratkih rukava, a oni odvažniji prošle su godine privlačili pažnju maštovitim detaljima pa je bilo svega: od maski Anonymusa, konjskih glavi do perjanica kakve nose indijanske poglavice. Kako na Ultru već tradicionalno dolaze ljubitelji elektronske glazbe iz cijelog svijeta, mnogi su opremljeni zastavama, dresovima nogometnih reprezentacija ili narukvicama s obilježjima zemalja iz kojih dolaze.

Ultra Europe | Autor : Borna Filić/PIXSELL Foto: Borna Filić/PIXSELL

Na ovogodišnjem sedmom izdanju festivala, već tradicionalno, partijanere će rasplesati krema elektronske glazbe. Jedno od najjačih imena je Swedish House Mafia, kultni švedski trojac koji se ponovno okupio prošle godine nakon privremenog raspada. Njihov reunion držan je u tajnosti sve do 20. rođendana Ultra Music Festival u Miamiju, kada su najavljeni kao posebni gosti, i na oduševljenje fanova zatvorili festival svojim nastupom u punom sastavu.

Ultra Europe | Autor : Borna Filić/PIXSELL Foto: Borna Filić/PIXSELL

I na sedmo izdanje festivala stiže kultni Afrojack, jedan od najpopularnijih DJ-eva na svijetu, koji je svijet DJ-jinga ušao već s 14 godina, puštajući glazbu u lokalnim kafićima i klubovima u rodnom nizozemskom gradiću Spijkenisse, a svjetsku je slavu stekao pjesmom Take Over Control u suradnji s Evom Simons.

Ultra Europe modno blještavilo | Autor : Borna Filić/PIXSELL Foto: Borna Filić/PIXSELL

Na Ultru u Split i ove godine dolazi trance legenda Armin van Buuren, kao i francuski producent i DJ David Guetta. Među headlinerima je i legendarni nizozemski DJ Tiësto, koji je prošle godine s 33 milijuna dolara bio treći na listi najplaćenijih DJ-eva na svijetu, a njegova voštana figura izložena je u muzeju Madame Tussauds. Za DJ pultom Ultre i ove godine stiže američki The Chainsmokers. Od izlaska njihovog singla Selfie 2013. godine popularnost dvojca samo raste, pa su prošle godine s 45.5 milijuna dolara drugo najplaćenije DJ ime na svijetu, a prošle su godine domaće posjetitelje Ultre u Splitu oduševili nastupom u dresovima hrvatske nogometne reprezentacije.

Ulaznice za šesto izdanje mogu se kupiti na službenoj web stranici, na svim prodajnim mjestima Tisak Media te u sustavu Ticketshopa. Sve ostale informacije mogu se pronaći i na službenoj Facebook stranici festivala, Twitter profilu, Instagram profilu te putem aplikacije na iTunesu. Informacije o događanjima ULTRA Worldwide možete pronaći na www.umfworldwide.com, a o programu RESISTANCE na www.resistancemusic.com.

Sadržaj omogućio Ultra Europe

joely richardson
bolan gubitak
Joely Richardson: Sestrina me smrt zauvijek promijenila

A1 izdvaja za Vas

  • miyamoto:

    Mladi, radije odite u Crkvu ili u Međugorje nedaleko od Splita. Ultra je sve ono što dolazi sa suprotne strane