Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Lifestyle Gourmet

Anica Kovač, Lana Jurčević i Bruno Šimleša izrabrali projekte Janine humanitarne kampanje

O samoj realizaciji pojedinog projekta ili akcije odlučit će građani, odnosno svi oni koji na web stranici www.vodasporukom.com poklone svoju kapljicu projektu koji im se sviđa.
03. ožujka 2014. u 14:58 0 komentara 895 prikaza
Jana voda s porukom
Foto: Press foto
Pogledajte galeriju 1/11

Veliki web projekt u sklopu kampanje Jana “voda s porukom” u kojem su mogle sudjelovati sve neprofitne organizacije, a koji je trajao od 17.01.2014. do 17.02.2014, na službenim internet stranicama www.vodasporukom.com došao je do svog kraja.

Mnoštvo prijava i projekata potvrda su vrijednosti ove kampanje, ali i želja mnogih da svoj rad i svoje djelovanje u zajednici i prema zajednici učine kvalitetnijim i boljim.

Žiri, koji čine bivša miss Hrvatske Anica Kovač, pjevačica Lana Jurčević, književnik i televizijski voditelj Bruno Šimleša, izvršna direktorica marketinga koncerna Agrokor Iva Balent i direktorica marketinga Jamnice Jasna Mikačić, nije imao nimalo lak zadatak, a u mnoštvu zanimljivih i hvalevrijednih projekata kojih je pristiglo više od 1000, izabrano je njih 25 koji su ušli u najuži izbor za dobivanje donacije.

Jana voda s porukom | Autor : Press foto Foto: Press foto

O samoj realizaciji pojedinog projekta ili akcije odlučit će građani, odnosno svi oni koji na web stranici www.vodasporukom.com poklone svoju kapljicu projektu koji im se sviđa.

- Uz više od 1000 prijavljenih projekata iz različitih društvenih kategorija: humanitarno djelovanje, obrazovanje, sport i drugih, shvatili smo koliko je velika potreba u društvu za pomoći i međusobnom podrškom u ostvarenju istih. Posebno su nas oduševile brojne ideje i entuzijazam mladih ljudi, koji aktivno sudjeluju u brizi za druge, kojima je pomoć prijeko potrebna. Stoga je doista bio vrlo težak zadatak, među toliko projekata posvećenih promicanju dobra, odabrati one koji će ići u daljnju realizaciju. Ovom smo inicijativom omogućili javnosti da nam upravo ona ukaže na projekte od najveće važnosti za lokalnu zajednicu te omogućili svima koji žele pomagati da to sada jednostavno i učine i tako se, uz pomoć Jane, povezali svi zajedno u jedan krug gdje svako malo dobro djelo potiče drugo i ono se vraća zajednici u obliku boljeg sutra, izjavila je izvršna direktorica marketinga koncerna Agrokor te članica žirija Iva Balent.

Jana voda s porukom | Autor : Press foto Foto: Press foto

Promotori ove akcije, ali i svi koji vjeruju u vrijednost projekta Jana “voda s porukom”, pozivaju građane da posjete službene stranice kampanje, da budu dio ove lijepe i tople životne priče te da baš njihova kapljica dobrote da priliku da se realiziraju mnoge lijepe stvari.

Budite veliki u svojim željama i djelima te pomognite i drugima da ostvare svoje snove. Svojim glasom dajte im novu nadu i priliku da žive svoje izazove i snove.

Koronavirus u Italiji/Ilustracija
Nakon povratka iz Italije
Mlada Koprivničanka: ‘Prema meni se odnose kao da imam kugu’
Kupovina
KVIZ
Otkrij svoj shopping personality
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.