Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 132
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
online trgovina

Kreće Todorićeva Abrakadabra.com s više od 100.000 proizvoda

Abrakadabra
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
1/5
31.03.2016.
u 14:25

Jedna od posebnosti Abrakadabre svakako je Avenue de CRO – jedino je online mjesto na kojem se nalazi odjeća hrvatskih dizajnera

U nedjelju u 23.59 sati starta dugo očekivana platforma za online trgovinu Abrakadabra koja će hrvatskim građanima nuditi više od 100.000 proizvoda i više od 1000 brendova, od kojih neke i prva u Europi, čulo se na današnjem predstavljanju dugoočekivanog projekta tvrtke A007 u sastavu Agrokor koncerna. U taj jedinstveni online mall neprehrane u Europi, s kojim se krajem 2014. krenulo od nule, kao i sa svakim drugim start-upom, do danas je uloženo više od 40 milijuna kuna. Trenutačno zapošljava 25 stručnjaka, kojih se broj do kraja godine planira i učetverostručiti, a ambicije su velike. Ponuda proizvoda i brendova iz tjedna u tjedan će se povećavati, a od početka iduće godine planovi obuhvaćaju i širenje na slovensko i srbijansko tržište. Dugoročno planiraju postati jedan od vodećih online igrača u jugoistočnoj Europi, kazao je direktor Tiska i tvrtke A007 Hrvoje Kraljević.

- Agrokor je i ovaj put  potvrdio da prepoznaje trendove i ulaže  u nove tehnologije gradeći lidersku  poziciju na tržištu, istovremeno ispunjavajući očekivanja potrošača i poslovnih partnera. Do sada smo dokazali da znamo i možemo i online  dio voditi jednako uspješno kao i naše tradicionalno poslovanje, što je i krajem prošle godine potvrđeno uspješnim lansiranjem Konzum klika. Ovo je naš sljedeći korak u razvoju online poslovanja, u kojem nam je cilj stvoriti novu dodanu vrijednost i pružiti još jedan izbor našim potrošača i poslovnim partnerima - rekao je Kraljević. 

Na hrvatskom tržištu na kojemu e-commerce čini svega 4% udjela ili 3,5 milijardi kuna prometa u ukupnom maloprodajnom tržištu, A007 u prvih godinu dana planira uzeti tržišni kolač vrijedan 20 milijuna eura. Respektirat će i globalne i lokalne igrače poput Amazona, Monda ili eKupi. No svoju prednost vide u tome što nude besplatnu dostavu kupljenih proizvoda na bilo koji kiosk Tiska diljem Hrvatske, na više od 1300 lokacija i 50 paketomata, prodaji na rate, dok se dostava na kućnu adresu plaća 19 kuna. 

Jedna od posebnosti Abrakadabre svakako je Avenue de CRO – jedino je online mjesto na kojem se nalazi odjeća hrvatskih dizajnera poput Aleksandre Dojčinović, koja je za A007 kreirala i posebnu kolekciju, Neba, Krie, Elfsa, Zigmana, Borisa Pavlina, A'Marie, Hippy gardena, Lokomotive  i drugih. Također, po prvi puta dostupni na hrvatskom web shopu, tu su i brendovi Red Bull fashion, Colmar, Bellabeat Leaf čije smo jedino prodajno mjesto u Hrvatskoj, Mad Pax koji su Brad Pitt i Angelina Jolie dizajnirali, te Greyp bicikli koje proizvode Rimac automobili, Kisha, F&F te Intersport koji su po prvi puta dostupni za kupnju online, a još mnogi drugi su u pripremi. 

-  Ponosna sam što je Abrakadabra jedina e-commerce platforma u regiji koja podržava čak 4 poslovna modela: CrossDock , Marketplace, Deposit i Dropshipment – što nam omogućava veliku fleksibilnost u suradnji s poslovnim partnerima. Posebna potvrda da smo u ovom dijelu odabrali SAP Hybris kao pravo tehnološko rješenje jest i nedavna nominacija za SAP nagradu za kvalitetu za Europu, Bliski Istok i Afriku, koja prepoznaje tvrtke koje su postigle izvrsnost u planiranju i izvršavanju SAP projekata i programa, osiguravajući dodatnu vrijednost za svoje kompanije - kazala je Anita Lacmanović, direktorica operacija A007.

Tarik Zeitoun, voditelj marketinga Abrakadabre, koji je u Agrokor došao iz Googlea, kaže kako su se za naziv Abracadabra odlučili jer je to riječ koja se na najviše svjetskih jezika govori u izvornom obliku. Na aramejskom jeziku bi se pak 'abrakadabra' moglo prevesti kao "što želim, to i dobijem". 

Poslovni modeli koje donosi Abrakadabra otvorit će značajne prilike za sve postojeće i buduće partnere platforme tako što će im na jednostavan način omogućiti pristup većim tržištima i većem broju potencijalnih korisnika. Time se, rečeno je, dodatno potvrđuje filozofija kompanija Agrokor koncerna prema kojoj je jedan od temelja poslovanja izgradnja i jačanje odnosa sa svojim partnerima, kako onim velikim već etabliranim, tako i onim malima poput obrtnika start up kompanija i mnogih drugih.

>> Moćne žene hrvatskog biznisa: Više rade pa su zato prijetnja

Komentara 2

Avatar think pink
think pink
20:43 05.04.2016.

hoće li ovo smeće od novina napisati ovakav reklamni članak kada i ja pokrenem SVOJ portal za prodaju???

Avatar oliver 7
oliver 7
21:55 31.03.2016.

Mozete li mi dostavit toaletni papir ...potreban mi je nakon ovog proljeva ...iš...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije