Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 5
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Vodeći svjetski turistički portal

Fodor`s travel: Hrvatska je vodeća svjetska turistička destinacija u usponu

Bol,Brač
Foto: Ivo Čagalj/PIXSELL
06.02.2015.
u 10:41

U priopćenju pod nazivom "Kamo putnici žele ići u 2015?", Fodor`s travel je objavio rezultate istraživanja koje su proveli o destinacijama koje njihovi korisnici najviše pretražuju

Jedan o vodećih svjetskih turističkih portala Fodor`s travel proglasio je Hrvatsku vodećom svjetskom turističkom destinacijom u usponu.

U priopćenju pod nazivom "Gdje putnici žele ići u 2015?", Fodor`s travel je objavio rezultate istraživanja koje su proveli o destinacijama koje njihovi korisnici najviše pretražuju.

Hrvatska se tako našla na prvom mjestu ispred Portugala, Turske, Francuske, Španjolske pa čak i Maldiva i Tajlanda. Interes za Hrvatsku prema istraživanju portala – i dalje raste.

Foto: Fodor`s travel

Stoga je Fodor`s odlučio objaviti i vodič o našoj zemlji koju opisuje jedinstvenom zemljom na Mediteranu s kristalno čistim morem i plažama, obalom i otocima koji su raj za posjetite te s ponudom izvrsnih vina u Istri, na Hvaru, Visu i Korčuli.

Istaknuta je i bogata povijest Dalmacije, a od aktivnosti za posjetitelje izdvajaju odlične mogućnosti za jedrenja zbog razvedenosti hrvatske obale te navode da je Hrvatska za sve ljubitelje mora "odredište snova"A.

>>Turisti večeraju bez salate i kolača, uz bocu vina za šestero

>>Što su ikone hrvatskog turizma

Komentara 3

Avatar salaso
salaso
11:36 06.02.2015.

Djaba nam sve ako vrijeme bude kao zadnjih godina....

DU
Deleted user
10:49 06.02.2015.

istina...samo da nije betonizacija i ilegalna gradnja unistila dobar dio obale bilo bi jos puno bolje....

DU
Deleted user
11:07 06.02.2015.

Što bi tek bilo da RH doista "diše turistički" odnosno da se napokon shvati da na šalterima busnih i HŽ kolodvora moraju raditi osobe koje govore najmanje 2 strana jezika, ne sadašnji kadrovi s burekom u ruci dok nemušto razgovaraju preko stakla. Ili da red 150-200 m pred blagajnom NP Plitvice znači da nema nego jedna otvorena blagajna gdje bi turisti mogli kupiti ulaznice, a ne da se radi o uspješnom vikendu za upravu NP. Ili da u NP postave višejezične zaslone gdje bi stranci lakoćom, dok zastanu u šetnji, mogli pročitati sve bitno na svom materinjem jeziku. I još niz takvih stvari bi se dalo napraviti, ali istini za volju treba reći i da tzv. mali ljudi i po malim mistima i po gradovima nerijetko pomažu zbunjenim turistima, iako od žetve deviza nemaju izravne koristi -i da takvi bitno poprave dojam.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije