Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 139
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
mobilna kupnja

Vole dućan, a mobitelom samo uspoređuju cijene

'01.07.2011., Trg bana Josipa Jelacica, Zagreb - Mobiteli i dodatna oprema, ilustracija. Tipkanje na touch screen mobitel uz slasni zalogaj peciva.  Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL'
'Sanjin Strukic/PIXSELL'
06.05.2013.
u 10:00

Samo 5,6% Amerikanaca i 8,7 posto Europljana kaže da su se za kupnju mješovite robe koristili mobilnim uređajima

Europljani i Amerikanci žele da mobilne interakcije budu dio njihova sveobuhvatnog doživljaja pri kupnji mješovite robe, navodi se u istraživanju tvrtke Symphony EYC. Istraživanje je izbistrilo tri ključna trenda kupnje. Prvi je trendi personalizacija, gdje kupci žele da ih se prepozna kad uđu u trgovinu, žele primati prilagođene ponude i upravljati maloprodajnim programima lojalnosti svojim mobilnim uređajima.

Drugi su trend mobilne usluge, gdje većina kupaca želi upotrebljavati svoje mobilne uređaje za usporedbu cijena u trgovini, pronalaženje proizvoda i slanje povratnih informacija. I treći je trend mobilna kupnja jer, usprkos želji za mobilnim uslugama, vrlo malen broj kupaca uistinu koristi svoje mobilne uređaje za kupnju živežnih namirnica. Kupci u SAD-u i u Europi još nisu prihvatili kupnju putem mobilnih uređaja jer samo 5,6 posto Amerikanaca i 8,7 posto Europljana kažu da su uistinu koristili svoje mobilne uređaje za kupnju mješovite robe. Istraživanje koje je za tvrtku Symphony EYC provela tvrtka Vision Critical obuhvatila je 1000 kupaca u SAD-u i 3130 europskih kupaca u Francuskoj, Njemačkoj i Velikoj Britaniji tijekom dva tjedna u razdoblju predblagdanske kupovine.

>> Klikom do robe, zaboravite PDV i carinu

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije