Naslovnica Biznis

Tim 'Plant Growth and domestic use' širi svijest o potrebi povezivanja sa prirodom

Plant growth and domestic use usmjeren je na širenje svijesti o jednostavnosti i praktičnosti uzgoja svježih namirnica
01. kolovoza 2016. u 16:54 0 komentara 182 prikaza
POP
Foto: PR
Pogledajte galeriju 1/3

Donosimo vam priču o još jednom pobjedniku natjecanja Postani/ostani poduzetnik (POP). Riječ je o projektu Plant growth and domestic use usmjerenom na širenje svijesti o jednostavnosti i praktičnosti uzgoja svježih namirnica. Ideju su osmislile i realizirale studentice Ivana Kozina i Valentina Sunek kojima je ovo prvi poduzetnički pothvat. 

Plant growth and domestic use kroz edukativnu igru nastoji omogućiti djeci da na zabavan način prate razvoj sjemena i rast biljke za koju brinu. Time se u djeci potiče osjećaj odgovornosti za biljku, istraživački duh kao i taktilni doživljajem svega oko sebe - osjećaj neophodan za razvoj u najranijoj dobi.

Osmišljeni set za uzgoj biljki sadrži posudicu za sadnju, sjeme za sadnju, zemlju i pribor za sadnju. 

Uz opisani set razvijena  je i aplikacija koja vodi kroz proces praćenja rasta biljke, a uz pomoć koje korisnici daju svoje impute te se tako povezuju s drugim korisnicima navedene aplikacije.

O projektu i sudjelovanju u natjecanju POP Ivana i Valentina su izjavile:  „Saznavši za projekt POP razmišljale smo o ideji koja bi mogla biti aktualna za prijavu, a koja bi nas istovremeno veselila.

Na temelju detektirane potrebe za uzgojem hrane u vlastitom domu odlučile smo detaljnije razraditi taj problem. Naime, svjedoci smo širenja urbanog načina života, ali i sve manjeg broja zelenih površina oko nas, izuzev parkova i eventualno nekih malih vrtova u stanovima.

trgovina Kontrola proizvoda Šest zemalja regije imat će poseban žig za kvalitetu hrane anketa građani Cijene nisu pretjerane [ANKETA] Hrana je u dućanima jeftina, ali ovisi o namirnici, a trebamo pratiti i akcije Zagreb IMATE IDEJU? - PRIJAVITE SE! Startup Factory Zagreb - program koji potiče razvoj pametnih gradskih rješenja

Projekt smo primarno usmjerile prema djeci, s ciljem da se nove generacije već od najranije dobi osvijesti o potrebi za povezivanjem s prirodom i uzgajanjem vlastite hrane. Tako smo se s definiranom idejom prijavile na natječaj i uspjele! Kroz edukaciju i mentoriranje naučile smo mnogo o temama vezanim uz poslovanje o kojima do tada nismo ni razmišljale. Tako smo naučile kako napisati poslovni plan, osnove vezane uz marketinšku komunikaciju, a dobile smo i priliku snimiti reportažu  o projektu i tako se pokazati i drugima.“

Osmišljeni projekt potaknuo je Valentinu i Ivanu da naprave radionicu sadnje u jednoj zagrebačkoj školi i tako prate reakcije djece. Ugostila ih je osnovna škola Dr. Ivan Merz u centru Zagreba. O iskustvu sadnje u okviru škole, djevojke su istaknule: „Zemlju i sjeme smo donijele iz permakulturnog vrta, zasadili ga, zalijevali i izrasle su nove biljkice.

Djeci je zanimljivo pratiti kako iz sjemena izrasta nova biljka, iz koje će kasnije izrasti plod kojeg će oni kasnije moći konzumirati.  I dalje nastavljamo organizirati radionice i vjerujemo da će i druge škole prepoznati potencijal  ovog projekta.“

Projekta Postani/ostani poduzetnik ovome timu je omogućio da steknu znanja iz područja poduzetništva, steknu nove kontakte te što bolje razviju svoju poslovnu ideju. Trenutni cilj im je razviti logo, pronaći adekvatan model financiranja i zaploviti poduzetničkim vodama.

>> Hrvatski aduti su energetika, proizvodnja hrane i turizam

Wienerberger
NOVA GENERACIJA GRADNJE
Od 2021. godine svi novoizgrađeni objekti morat će zadovoljavati standarde gotovo nula energetske učinkovitosti
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.