Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Kava sa 150 milijuna eura prihoda pojačala rekorde Atlantica

Od 400 tona u 2013. dosegli smo 1700 tona u 2018., to je rast od više od 400%
23. svibnja 2019. u 14:23 0 komentara 287 prikaza
Andrej Bele

Andrej Bele, direktor Strateškog poslovnog područja kava Atlantic Grupe govori o tržištima na kojima je grupa prisutna s kavom, planovima za nova tržišta i trendovima.

atlantic grupa Zavidan rast prihoda Atlantic Grupa s rastom prihoda od prodaje za 5,1 posto te neto dobit za 31,4 posto

Na kojim ste sve tržištima prisutni i koja su vam glavna po rezultatima?

Ukupno gledano, 47% realizacije ostvarujemo na tržištu Srbije, 28% na tržištu Slovenije, 9% u BiH, 7% nam predstavlja tržište Hrvatske, a ostatak se odnosi na tržišta Makedonije, Crne Gore te izvozna tržišta izvan regije. Strateško poslovno područje Kava najveće je pojedinačno poslovno područje unutar Atlantic Grupe i predstavlja 22% ukupnih prihoda. S brendom Barcaffè već niz godina u Sloveniji držimo vodeće mjesto s više od 70% udjela, a u Hrvatskoj smo drugi s udjelom od 12%.

Kakvi su trendovi trenutačno u prodaji i u konzumaciji kave?

Kava POGLED U PROŠLOST Sjećate li se? Ovako je ispijanje kave izgledalo 70-ih i 80-ih

Uz ‘on the go’ segment, koji je i dalje u porastu i u kojem smo snažno prisutni, raste i konzumacija proizvoda ‘ready to drink’ – unaprijed pripremljeni proizvodi na bazi kave. Brzo je rastući i segment kapsula gdje smo trenutačno jedini proizvođač koji uz kapsule s espressom, cappuccinom i bijelom kavom nudimo i one s pravom turskom kavom. Uskoro pripremamo još jedno iznenađenje za potrošače, a to je ‘Cold Brew’ kava koja je pripremljena na način hladne ekstrakcije, a tako dolazimo do napitka koji je pogodan i za večernju konzumaciju.

Jeste li zadovoljni financijskim pokazateljima?

Unatoč poremećajima u maloprodaji uslijed slučaja Agrokor, prošla je godina za nas bila iznimno stabilna. Ostvarili smo sve zacrtane ciljeve uključujući 150 milijuna eura prihoda od prodaje, što je svakako doprinijelo i rekordnoj rezultatskoj godini Atlantic Grupe. Ojačali smo tržišne udjele praktično u svim zemljama gdje poslujemo, s naglaskom na dva proizvoda: prvi je u kategoriji espressa s brendom Barcaffe, a drugi je inovacija lansirana 2016. - ‘Black&Easy’. Riječ je o turskoj kavi iz vrećice, s kojom smo premašili brojku od 23 milijuna pripremljenih šalica kave.

Poduzetnik
Kviz
Jesi li rođeni poduzetnik ili radije radiš kako ti drugi kažu?

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.