NATJECANJE STUDENATA

Studenti spašavaju tvrtke

25.04.2002.
u 00:00

Međunarodna studentska organizacija Aiesec prošlog je tjedna organizirala natjecanje studenata ekonomije, nazvano "Business Management Contest". Studenti su se natjecali u nalaženju najboljih rješenja za dva poslovna slučaja koja su zadale tvrtke McCann Erickson i Lura.

Predstavnici tvrtki u ponedjeljak su izabrali pobjednike. U organiziranju Lurina distribucijsko-logističkog sustava najboljima su se pokazali Slađan Bešlić, Marijan Čulo, Drago Dženo, Đurđica Medić, Jelena Pancirov i Vanja Sertić. McCann Erickson je pobjednicima za svoj poslovni slučaj kreiranja promocijske strategije za Internet providera proglasio Nataliju Trbušić, Jasminu Simić, Željku Kovačec i Ivanu Kaplan.

- Htjeli smo omogućiti tvrtkama da pronađu rješenje za svoj poslovni problem i pokazati im da naši studenti imaju dovoljno znanja za rješavanje takvih poslovnih zadaća - kaže Božo Brižić, predsjednik Aieseca za Hrvatsku.

Česte primjedbe našim fakultetima su da daju samo teoretsko znanje, te da studenti po završetku fakulteta moraju učiti sve ispočetka. Ovakvi projekti omogućuju da se studenti pripreme za obaveze koje će susretati na budućim radnim mjestima.

- Studenti često nisu svjesni onoga što znaju. Na ovakvim natjecanjima se vidi da znaju dovoljno - izjavljuje Brižić.

Koliko je to točno pokazuje uspjeh studentske grupe Futura koja je 1993. gostovala na američkom nacionalnom natjecanju u gospodarskom oglašavanju kada su Kodaku predložili slogan "Press the button, we"ll do the rest" koji se i danas koristi u promoviranju Kodakovih automatskih fotoaparata. Naši studenti već desetak godina sudjeluju na Interadu, međunarodnom natjecanju studenata marketinga gdje osvajaju vodeća mjesta.

- Prošle godine smo zaključili da uzimajući za klijenta stranu tvrtku zapravo sponzoriramo međunarodne kompanije. Studenti besplatno rade za strance, daju im svoje ideje. Hrvatska tu nema strateških interesa. Zato smo ove godine takvo natjecanje napravili na razini Hrvatske. Klijent je bila Podravka, i trebalo je napraviti strategiju pozicioniranja vegete na talijanskom tržištu - priča prof. dr. Goroslav Keller, prodekan na Ekonomskom fakultetu. Po njegovim riječima, Podravka je bila zadovoljna ponuđenim idejama.

Ovakvi projekti su korisni jer studenti stječu praktična znanja, a potencionalnim poslodavcima omogućuju prepoznavanje kvalitetnih studenata. U prilog tome govori to da su današnji direktori marketinga Jamnice i Zubaka upravo članovi nekadašnje Future. (S. Tr.)

Imate li pristup optičkoj mreži u svojem naselju?
Da, i koristim je
Da, ali još nisam prešao na optiku
Ne znam, kako mogu provjeriti?
Ne, nemam pristup
Ukupno glasova:

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije