Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Hrvatska

Rezanje troškova srezalo i dežurstva na ‘Tuđmanu’

Pleso je radio cijelu noć, “Tuđman” ne iako je koncesionar već dvaput poskupio usluge.
21. lipnja 2017. u 15:45 1 komentara 944 prikaza
zračna luka franjo tuđman
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/4

U Zračnoj luci Zagreb, sukladno naredbi o otvorenosti, prema kojoj taj aerodrom mora biti spreman od nula do 24 sata prihvatiti zrakoplov radilo se o Cessni ili Airbusu, po cijelu su noć dežurali svi potrebni radnici kako bi se ispoštovala ta naredba. Zadnji zrakoplov odlazio je s Plesa oko 22, 23 sata, do šest jutro nema nijednog leta, no aerodrom je ipak bio spreman prihvatiti u međuvremenu avion koji se mora vratiti ili sletjeti u nuždi. Pritom je zračna luka poslovala s više nego pristojnom dobiti.

Croatia Airlines Konfuzija Prvo tvrdili da je avion mogao sletjeti pa priznali da ipak nije

Tako je to bilo, kažu svjedoci, sve do dolaska stranog koncesionara koji je preuzeo zagrebačku zračnu luku koja se sad zove Franjo Tuđman. Obvezali su se koncesionari sagraditi novi terminal i, prije nego što su ga počeli graditi, povećali su cijene aerodromskih usluga. Kad su ga nakon tri godine sagradili, opet su povećali cijene tih usluga. Jer, eto, sad je usluga na novom terminalu puno bolja nego na starom. A to treba onda i platiti.

No rezali su cijelo vrijeme i troškove. Zato se i na Tuđmanu ne dežura kao prije na Plesu. Računica je jednostavna – manje ljudi u noćnom dežurstvu, manji troškovi, veća zarada koncesionaru. I tako se onda može dogoditi da avion iz Zagreba za Dubrovnik u petak navečer, umjesto da se zbog bure vrati u Zagreb, završi u Rimu.

Croatia Airlines Zračna luka ‘Franjo Tuđman’ Koncesionarima prijeti kazna od 30.000 do 150.000 kuna

Platili su paprene takse za usluge na Franji Tuđmanu putnici na tom letu. A Tuđman ih nije mogao primiti natrag jer nije imao dovoljno ljudi za prihvat. Agencija za civilno zrakoplovstvo odobrila je oba puta zahtjeve koncesionara za poskupljenje usluga. To u Agenciji bez problema i ekspresno rade. A što radi Agencija u međuvremenu, nije baš nikome jasno.

Pa tako nije jasno i kako je Agencija, koja u zrakoplovstvu mora odobriti sve živo, odobrila dvosmislenu proceduru koja je kriva, kako to tvrde koncesionari, za to što su putnici u petak navečer na letu za Dubrovnik završili u Rimu. Agencija bez problema pomaže koncesionaru da poveća prihode, ali očito mu gleda kroz prste i kad reže troškove unatoč propisima ove države.  

zračna luka franjo tuđman
1 / 6
Zračna luka Franjo Tuđman
Croatia Airlines MINISTARSTVO: Zračna luka Franjo Tuđman mora biti otvorena svaki dan u tjednu od 0 do 24 sata     Croatia Airlines preusmjeren u rim Što bi se dogodilo da je zrakoplov morao hitno sletjeti u Zagrebu?! Croatia Airlines Croatia Airlines: 'Nijedna luka u Hrvatskoj nije bila otvorena pa smo morali usmjeriti zrakoplov u Rim'
Proveli smo jedan radni dan u adventskoj kućici
Nema predaje
Proveli smo jedan radni dan u adventskoj kućici: Radila sam kao BioManijak
  • malala:

    To mogu u ovoj banana drzavi koja si nije u stanju izgraditi respekt.