Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 49
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
trajat će 60 dana

Počinje sezonsko sniženje cijena, evo što možemo očekivati

Sniženja
Foto: Nikola Čutuk/PIXSELL
26.12.2018.
u 13:27

Ako trgovac ne proda sve proizvode, može nastaviti s prodajom po sniženoj cijeni sve do isteka zaliha, ali mu nije dopušteno oglašavati takvu prodaju kao sezonsko sniženje nakon proteka propisanih 60 dana.

Hrvatska gospodarska komora (HGK) u srijedu je objavila početak zimskog sezonskog sniženja cijena, koje počinje u četvrtak 27. prosinca, s prosječnim sniženjima između 20 i 50 posto. 

Zimsko sniženje trajat će 60 dana, a redovna cijena i nova snižena cijena moraju biti iskazane jasno, vidljivo i čitljivo, navodi se u priopćenju. 

Pogledajte i galeriju Božićna priča obitelji Salaj

Sniženja Sniženja
1/28

Tijekom tog razdoblja najviše se kupuje odjeća i obuća, ali i različiti sezonski proizvodi, poput zimske opreme i dekoracija. 

Ako trgovac ne proda sve proizvode, može nastaviti s prodajom po sniženoj cijeni sve do isteka zaliha, ali mu nije dopušteno oglašavati takvu prodaju kao sezonsko sniženje nakon proteka propisanih 60 dana.

"Praksa je pokazala da posljednjih godina domaći trgovci prate trendove drugih europskih trgovaca po pitanju sezonskih rasprodaja pa se bilježe sve veće stope sniženja. Dakle, tu možemo govoriti o međunarodnoj konkurentnosti jer zbog usklađenih rokova sniženja naši kupci više ne idu u tolikoj mjeri kupovati u druge zemlje u okruženju", kaže direktorica Sektora za trgovinu HGK Tomislava Ravlić.

Potrošnja u prosincu porasla za milijardu kuna

 Smatra da trgovci sve više osluškuju i uvažavaju promjene na tržištu te nastoje uspješno odgovoriti na želje i potrebe potrošača. "To je ključno za dobre poslovne rezultate", naglašava Ravlić, penosi se u priopćenju. 

Ono gdje Hrvatska zaostaje u odnosu na međunarodne trendove je online trgovina koja sve više uzima maha.

"Hrvatski trgovci još uvijek u dovoljnoj mjeri ne prepoznaju važnost online trgovine, što dodatno pogoršava našu poziciju u globalnoj utakmici. Za ilustraciju, online potrošnja u svijetu raste 30 posto godišnje, a u Hrvatskoj je to mršavih 12 posto“, istaknula je Ravlić.

Napomenula je da ukupna potrošnja u prosincu ipak raste te da će, prema procjenama HGK, ove godine iznositi oko 13,5 milijardi kuna, što je porast za čak milijardu kuna u odnosu na isto razdoblje lani.

Pogledajte i kako je izgledalo sniženje prošle godine

 

Komentara 3

SA
samoborka
18:23 26.12.2018.

Popusti u ...Hrvatskoj?? Ahaa..

Avatar Mica Trofrtaljka
Mica Trofrtaljka
21:01 26.12.2018.

Imate na njuškalu cjelogodišnji popust na Titine biste i ordenje al neće ih nitko ni za džaba 🤣

Avatar Asterix
Asterix
16:45 26.12.2018.

Zima je počela prije 5 dana a zimska odjeća ide na sniženje. Dobro za kupce ali nema logike. Valjda bi sezonsku robu trebalo rasprodavati pri kraju sezone, isto kao hranu pred istek roka trajanja. Na kraju dobiješ začarani krug, da bi ispunili očekivanja kupaca na sniženju, trgovci robu prodaju s višim maržama za vrijeme redovne prodaje.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije