Putuju po dva sata da bi nabavili neke od najprepoznatljivijih i najpoznatijih hrvatskih brendova, poput Napolitanki, Vegete, Bajadere... Dok se stanovnici Australije itekako moraju potruditi da bi došli do hrvatskih delicija, Hrvati, kojima su oni nadohvat ruke, ponekad uzimaju zdravo za gotovo činjenicu da su okruženi kvalitetnim domaćim proizvodima.
Kao što to obično biva, da je to blagodat, shvatili bi vjerojatno kad im domaće meso, jaja, med i druga roba hrvatskog podrijetla ne bi bila nadohvat ruke. Osvještavanje stanovnika Hrvatske stoga je proces na kojem se stalno mora raditi, zbog čega smo ovaj prilog odlučili posvetiti domaćim proizvodima. I tako je nastao “Kupujem hrvatsko”, u sklopu kojeg smo donijeli inspirativne priče o ljudima koji su odlučili svoj život posvetiti nastanku raznih predmeta, uzgajanju voća ili povrća ili jednostavno prezentirati hrvatsku hranu kroz gastronomiju.
Promocija hrvatske gastronomije dio je i priče o trgovinama u Sydneyu, Beču, Dublinu, New Yorku i Londonu, koje prodaju proizvode s naših OPG-ova, ali i neke koji se rade na veliko i izlaze iz hrvatskih tvornica. Imamo i priču o ponovnom poslovnom uzletu Varteksa, simbola hrvatske mode i jedne od posljednjih tvornica domaće tekstilne industrije. Kako je nastao koktel od kulena, ispričao je Miroslav Kljajić, povratnik iz nekoliko zemalja inozemstva, koji se sa suprugom Kolumbijkom nastanio u Osijeku.
Od čega se radi prva hrvatska ružičasta čokolada “Ruby” otkrio je, pak, njezin stvoritelj Fran Reizl, a tu je i priča o zagrebačkom cekeru dizajnerice Mine Petre Petričec, suveniru koji je obišao čitav svijet. Etnomotivi često su inspiracija modnim dizajnerima, a po njima su prepoznate i majka i kćer Vesna i Marija Milković iz Etno butika Mara, koje oblače i predsjednicu. Modni duo Twins inspirirala je, pak, hrvatska zastava, pa su, među ostalim, osmislili i ženski kostim u bojama – crven, bijeli, plavi. Po čemu je Hrvatska najprepoznatljivija u svijetu te što se još može učiniti da se naša zemlja ne poistovjećuje samo s turizmom i Jadranskim morem, ispričao je i PR stručnjak Božo Skoko.
>> Pogledajte video: Testirali smo gastronomsku ponudu zagrebačkog Adventa