Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 0
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Start-up

Mačak Walpie potiče fizičku aktivnost i treba mu 3000 dolara

Walpie
30.11.2014.
u 22:00

Ovom akcijom na Kickstarteru Osječani žele za početak prikupiti novac za izradu Android aplikacije

Na Kickstarteru, popularnoj platformi za skupno financiranje projekata, osvanula je aplikacija nazvana Walpie koju potpisuje osječki duo Phi-line koji čine dizajner Edgar Njari i developer Tomislav Krpan. Što je uopće Walpie, možda je najbolje pojasniti riječima autora. Walpie je posebna virtualna mačka koja ne voli biti predugo u kući. Voli biti vani, osjetiti toplinu poslijepodnevnog sunca, svježinu zraka ili vidjeti očaravajuće ljepote gradskih svjetala u večernjim satima. Poput mnogih drugih ljudi, možda ste i vi zaboravili da takve stvari postoje pa je Walpie tu kako bi nas sve podsjetio da postoji život izvan društvenih mreža i interneta. Jednostavnije, Walpie će vas svakodnevno izvlačiti iz fotelja, uredskih stolaca, dizati od računala i igrica i voditi u šetnju.

Groovy glazba

Odlična aplikacija za sve koji nemaju pravog kućnog ljubimca ili provode previše vremena u zatvorenom prostoru.

Aplikacija ima i interaktivnu groovy glazbenu podlogu od 105 bpm-a koja reflektira Walpiejevo trenutačno stanje i njegovu brzinu kretanja, a GPS sustav vašega pametnog uređaja pratit će vaše kretanje i brzinu, tako, recimo, nećete moći voziti bicikl jer će Walpie „ispasti“ iz vašega uređaja pa ćete se morati vratiti i pronaći ga.

Prema riječima kreatora, cilj projekta je i zbližavanje, to jest stvaranje sustava GPS praćenja svih korisnika. Tada bi, primjerice, na vašim mobilnim uređajima iskočila strelica koja bi ukazivala na najbližeg walpiejevca, a o vama bi tada ovisilo hoćete li mu prići i započeti konverzaciju.

Novac za aplikaciju

Tom akcijom na Kickstarteru želi se prikupiti novac za izradu Android aplikacije koja bi stajala 3000 dolara, što su Osječani definirali kao prvi cilj. Sljedeći bi korak bio razvijanje aplikacije za iOS koja bi stajala 8000 dolara, a nakon toga planiraju napraviti marketinšku kampanju za koju je potrebno prikupiti 14.000 dolara. Zadnji je korak stvaranje ulične društvene mreže, a za razvoj toga potrebno je više od 21.000 dolara. Do isteka roka za prikupljanje ostalo je još 15 dana, a napomenimo da su dečki u trenutku pisanja ovog teksta prikupili gotovo 1000 dolara.

>> Hrvatski startup pobijedio na prestižnom natjecanju u Seulu

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije