Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 164
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
IGRAJ MOJA HRVATSKA

Hrvatski Telekom predstavio Virtualni stadion – digitalnu platformu za navijače u kojoj mogu sudjelovati svi

Direktor marketinga privatnih korisnika Hrvatskog Telekoma Richard John Brešković
Foto: Davor Puklavec/Pixsell
1/4
01.06.2021.
u 14:17

Saznajemo što je Virtualni stadion i kako hrvatski navijači mogu sudjelovati u stvaranju najduže navijačke himne na svijetu te pritom osvojiti vrijedne nagrade

Ususret prvoj pripremnoj utakmici za najiščekivanije Europsko prvenstvo u nogometu, EURO 2020., Hrvatsku već trese navijačka groznica te hrvatski navijači ove godine bodrit će Vatrene na malo drugačiji način – na digitalnim tribinama. Direktor marketinga privatnih korisnika Hrvatskog Telekoma Richard John Brešković otkrio nam je o čemu je zapravo riječ i zašto je Virtualni stadion jedinstvena digitalna platforma za koju se zainteresirala čitava Hrvatska.

Možete li pojasniti što je Virtualni stadion i kako ste došli na ideju ovakvog koncepta?
Za deset dana napokon počinje EURO koji smo se svi koji volimo nogomet zaželjeli, pogotovo nakon fenomenalnog uspjeha ove generacije na zadnjem Svjetskom prvenstvu u Rusiji. EURO je lani bio odgođen, a kako su i ove godine na snazi određene restrikcije, željeli smo omogućiti svim navijačima, kad već ne smiju biti fizički na tribinama, da ipak budu dijelom ovog spektakla i to na nov i originalan način. I tako smo realizirali ideju Virtualnog stadiona, digitalne platforme na kojoj svi navijanjem uz refren neslužbene navijačke himne nogometne reprezentacije “Igraj, moja Hrvatska” mogu sudjelovati u jedinstvenom pothvatu – stvaranju najduže navijačke pjesme na svijetu.

Kao društvo možda se ne slažemo u potpunosti oko svih stvari, ali kad govorimo o nacionalnom ponosu, tu smo onda ujedinjeni i svi zajedno. To je ono što Hrvatski Telekom kao dugogodišnji sponzor reprezentacije i hrvatskog nogometa s ovim konceptom želi postići. Svi znamo koliko je navijačka potpora kao element motivacije bitna za sportski uspjeh, a istodobno i koliko nam svima dobro dođe pozitivnog zanosa i emocije te smo s Virtualnim stadionom i korištenjem tehnologije željeli svima omogućiti osobno i jedinstveno iskustvo da budu dijelom velike nacionalne navijačke priče.

Koji je cilj Virtualnog stadiona?
Virtualni stadion je sportsko-navijačka priča, a opet i puno šire od toga. Riječ je o osjećaju pripadnosti, a opet individualnom izričaju. Svi oni koji su ikad bili na nekoj važnoj utakmici poznaju onaj osjećaj kad masa ljudi, na tisuće njih krenu u isti glas navijati i bodriti svoju momčad - to je nešto zbog čega se naježite i želite biti dio toga. U ovom konkretnom slučaju to činimo digitalno i pjesmom. I zato smo navijačima putem Virtualnog stadiona dali priliku da pokažu svoj ponos i podršku Vatrenima, dok istodobno, hrvatskoj reprezentaciji želimo pokazati da iako ih ne možemo bodriti s tribina - da smo uz njih i kako vjerujemo u još jedan vrhunski rezultat. Naši nogometaši su nas zadužili svojim rezultatima i mi im se želimo odužiti onim po čemu smo poznati - srčanim navijanjem, uz želju da pritom ostvarimo dosad u svijetu neviđen navijački podvig.

Hrvatski Telekom kreirao je jedinstvenu digitalnu platformu, a kakva su očekivanja glede responzivnosti ljudi?
Pošto znamo kako su Hrvati među najboljim i najstrastvenijim navijačima na svijetu, te smo našu reprezentaciju bodrili svuda, od japanskog Ibarakija, do brazilskog Manausa, očekujemo veliki interes i na Virtualnom stadionu. Pogotovo jer već sada imamo puno genijalnih videa navijača koji su snimili svoj video u solo izvedbama, u duetu obitelji, prijateljima, s kolegama s posla, a interes ljudi će samo rasti kako se prvenstvo približava.

Otkad i dokad su otvorene prijave za Virtualni stadion, postoji li limitiran broj prijava?
Prijave smo otvorili 24. svibnja jer kako su i Vatreni počeli s pripremama, tako i navijači moraju malo zagrijati svoja grla. Broj mjesta na Virtualnom stadionu je ograničen kao i na pravom stadionu, zato je ključno snimiti svoj navijački video što prije i tako osigurati svoje mjesto na tribini jer svaki navijač koji preda svoj video dobiva svoju ulaznicu i svoje osobno mjesto na Virtualnom stadionu. 

Koliko će ovakav oblik bodrenja zapravo značiti našim reprezentativcima u ovoj situaciji?
Siguran sam da će puno značiti. Kad već ne možemo biti na tribinama fizički, dat ćemo sve od sebe da budu svjesni podrške koju imaju. U skupini igramo s Englezima u Londonu i Škotima u Glasgowu, ali dat ćemo sve od sebe da im budemo vjetar u leđa kakav neće imati niti jedna druga momčad. Naš proslavljeni reprezentativac,  a sada trener hrvatske reprezentacije Vedran Ćorluka, na predstavljanju Virtualnog stadiona je pohvalio cijeli projekt i poručio da vjeruje da će se on svidjeti svim igračima, pogotovo kada vide sve te ljude, među njima očekivano i svoje prijatelje i rodbinu kako ih podržavaju.

Jedan od ciljeva je i ući u Guinnessovu knjigu rekorda, možete li reći nešto više o tome?
Prema informacijama koje imamo ne postoji duža navijačka pjesma na svijetu. Ako ispunimo uvjete i uđemo u Guinnessovu knjigu rekorda, to će svakako biti šlag na tortu, ali to nam nije osnovni cilj. Najvažnije nam je stvoriti dobru atmosferu i da se pritom dobro zabavimo, iskažemo potporu našim nogometašima i slavimo njihove uspjehe.

Mogu li se autori najboljih video uradaka nadati i nekoj nagradi?
Navijački trud zavrjeđuje da bude nagrađen pa smo tako pripremili i neke vrijedne nagrade, pa ćemo najoriginalnije videe svakodnevno nagraditi sa Samsung Galaxy Buds bežičnim slušalicama, najbolji navijački video tjedna osvaja Samsung 4K Smart TV, a autori tri videa koja se najviše svide našim reprezentativcima osvajaju PlayStation 5 i potpisani dres reprezentacije.

Koliko ste vi osobno strastveni navijač reprezentacije i kakva su vaša predviđanja za europsko prvenstvo?
Veliki sam navijač naših Vatrenih i kad mi se ukaže prilika trudim se pratiti ih uživo, a sjećanja i dobra vibra iz Rusije su mi vječno urezana u sjećanje. Usudio bih se reći da su svi naši sportaši i sportašice općenito, ali među njima posebno nogometaši, jedna od rijetkih pojava koja može tako homogenizirati društvo da svi dišemo kao jedno. Prognoza – nezahvalno je reći, ali u Rusiju su nam pokazali da je sve moguće i da trebamo vjerovati. Ja vjerujem da možemo daleko i nadam se da povratku u London, 11. srpnja. I zato igraj moja Hrvatska.

Sadržaj nastao u suradnji s Hrvatskim Telekomom.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije