Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Lifestyle Zdravlje

Studija pokazala: 150 minuta tjelovježbe tjedno dovoljno je da se znatno podigne osjećaj sreće

Oni koji su se opisali kao "vrlo aktivni" mogu, prema ovom istraživanju, biti do 52 posto sretniji od onih koji uopće nisu aktivni.
22. studenoga 2021. u 07:00 0 komentara 923 prikaza
Foto: Shuttershock

Nova meta studija nedavno objavljena u časopisu Journal of Happiness Studies kaže da 150 minuta lakše tjelovježbe tjedno može drastično smanjiti tjeskobu i podići raspoloženje i osjećaj sreće.

Do tih su nalaza istraživači Michigan Sveučilišta došli pregledom 23 već postojeće studije, a doznali su i da u postizanju osjećaja zadovoljstva niti jedan tip vježbi nije posebno učinkovit, već je svaka vrsta fizičke aktivnosti podjednako korisna.

'Vježbanje nas je pomladilo, skinula se koja kilica, a postali smo i prava ekipa'

1 / 5

Oni koji su se opisali kao "vrlo aktivni" mogu tako, prema istraživanju, biti do 52 posto sretniji od onih koji uopće nisu aktivni, dok oni koji kažu da su "dovoljno aktivni" mogu iskusiti 30 posto više sreće od neaktivnih; no taj će postotak ovisiti naravno i o cjelokupnom zdravlju i socijalnom životu pojedinca.  

- Moguće je da su nalazi ovakvi jer oni koji su općenito zadovoljniji imaju i više sredstva da si priušte, na primjer, članstvo u teretani - rekla je za Newsweek psihologinja dr. Sarita Robinson.

Također, kaže ona, manje je vjerojatno da ćemo vježbati kad smo potišteni ili depresivni...

 | Autor : Shuttershock Foto: Shuttershock

Ipak, dodaje, među liječnicima i znanstvenicima postoji opći konsenzus da nas vježbanje čini sretnijima, a sada znamo i da je u tjednu za osjećaj sreće dovoljno vježbati 150 do 300 minuta "

- Iako su svi oblici vježbanja dobrodošli, različite vježbe imaju različite učinke, pa joga na primjer pomaže u opuštanju, dok nas na primjer trčanje na drugačiji način oslobađa od negativne energije - napomenula je Robinson.

Inače, studija koja je u siječnju ove godine objavljena u American Journal of Psychiatry kaže da redovita tjelovježba može smanjiti, pa i u potpunosti spriječiti depresiju.

Prema njoj, oni koji ne vježbaju imaju čak 44 posto veću vjerojatnost da će razviti depresiju u odnosu na one koji redovito vježbaju.

Isprobajte ove vježbe za čvršću guzu

Jeste li među njima? Nemaju samopouzdanja: Ovi horoskopski znakovi iznimno su nesigurni u sebe Učestalost seksa Seksologinja objasnila koliko se često parovi seksaju: 'To je samo prosjek, nemojte se uspoređivati' Tako su im savjetovali Medvjed ušetao na svadbu i popeo se na stol: Neki su samo nastavili sjediti i jesti...

 

Tvrtka Orqa iz Osijeka
USPJEŠNI IT PODUZETNICI
Trojica Hrvata od hobija došli do vodeće pozicije u svijetu, evo kako im je to uspjelo
Hrvatski Telekom
VODEĆA MREŽA
Znate li koja je vodeća mreža u Hrvatskoj?
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.