Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Gospodarstvo

Riječki Surf'n'Fries uspio što nije nitko iz Europe! Potpisao ugovor s Walmartom, otvoren prvi od 300 dućana u Americi

Surf’n’Fries priča je počela iz Rijeke još davne 2009 godine, a danas imaju preko 70 franšizera u više od dvadeset zemalja svijeta te ugovor s Walmart-om. Priča o Surf’n’Fries je pravi dokaz poznate izjave kako je samo nebo granica.
17. listopada 2021. u 10:15 13 komentara 5597 prikaza
Surf'n'Fries
Foto: Facebook

Sinoć po hrvatskom vremenu, Andrija Čolak objavio je na Facebooku kako su potpisali ugovor s Walmart-om, najvećim retail lancem na svijetu! Otvoren je prvi od planiranh 300 dućana u Americi u par godina,

“Stigao je i taj dan! Surf’n’Fries je krenuo u osvajanje Amerike!!! Ovo je prvi od planiranih 300+ dućana koji se otvorio na današnji dan. Zadnjih godinu i pol dana smo danonoćno radili na otvaranju američkog tržišta. Još krajem prošle godine uspjeli smo potpisati ugovor s Walmartom, najvećim retail-lancem na svijetu, u kojem otvaramo naše dućane. Do sada ni jednom europskom brandu nije pošlo za rukom dobiti ugovor s Walmartom, a kamoli graditi nacionalni QSR lanac u Americi. Mi smo uspjeli zbog pravog timinga, pravih ljudi s kojima smo radili i koncepta u koji smo beskrajno vjerovali. Bili smo voljni napraviti mnoge promjene, poput proširenja menija u takozvani ‘full menu’, što znači da imamo sve, od doručka, preko chicken burgera, pa do deserta.

Također, zbog specifičnosti tržišta morali smo promijeniti i ime jer ‘Surf’ u Americi podrazumijeva riblje proizvode, a naše pozicioniranje je u ‘chicken’ segmentu, tako je nastala ‘surfajuća kokoš’ odnosno SURFIN’ CHICKEN (ovo nije bila nimalo laka odluka). Trenutno je u procesu otvaranja 12 lokacija, od toga 10 u Texasu i 2 Kaliforniji. Za sada je odaziv franšizera izvrstan jer pred potpisom imamo još 50 lokacija. U planu je otvaranje preko 300 lokacija u sljedećih 5 godina samo u Walmartu, planiramo razvijati i druge formate, poput Drive Through i sl. Sve ovo smo odradili vlastitim snagama, bez vanjskog financiranja, u doba kada su nam svi dućani bili pozatvarani zbog pandemije te su nam prihodi bili ravni nuli.

Nevjerojatno je koliko se može postići s jako malo samo ako nešto dovoljno jako želiš i vjeruješ (i ne odustaješ dok luđački guraš naprijed). Ništa od ovoga ne bi bilo moguće bez naših franšizera koji su vjerovali u brand, koncept i nas, pa im zato veliko hvala! Također, veliko hvala svima koji su bili uz nas zadnjih 12 godina i trpjeli poprilično lude ideje, ali, evo, nekad se i najluđe ideje ostvare ….huh sad mi je lakše jer sam morao šutjeti o ovome mjesecima…  HVALA SVIMA!!!!” objavio je Andrija Čolak na Facebooku.

Surf’n’Fries priča je počela iz Rijeke još davne 2009 godine, a danas imaju preko 70 franšizera u više od dvadeset zemalja svijeta te ugovor s Walmart-om. Priča o Surf’n’Fries je pravi dokaz poznate izjave kako je samo nebo granica.

Andrija Čolak i Denis Polić prije 12 godina imali su san, viziju i cilj, a ne samo pustu želju. Cilj im je bio otvoriti pomfree bar, te ga kasnije polagano širiti. No, nakon otvaranja i velikog uspjeha odmah im je došla ideja da kroz model franšize i brend Surf n fries osvoje globalno tržište. Čolak ruši sve granice, no sigurni smo kako je ovo samo još jedan novi početak o priči Surf’n’Fries-a, piše HrTurizam.

Mora se još jednom istaknuti izjava Čolaka: “Do sada ni jednom europskom brandu nije pošlo za rukom dobiti ugovor s Walmartom, a kamoli graditi nacionalni QSR lanac u Americi.” 

Andrija Čolak nije za kontrol frikove Dobra franšiza ne razlikuje se puno od dobrog braka Andrija Čolak Andrija Čolak: Inspektori nas u Hrvatskoj znaju pitati čak i kamo odlaze stare žarulje 07.07.2010., Trg bana Jelacica, Zagreb - U drustvu ili sami, cekanje tramvaja na glavnom zagrebackom trgu mladi cesto iskoriste za obrok s nogu. Unatoc cestim upozorenjima za izbjegavanje brze hrane, voce gubi bitku s bogatom ponudom privlacnijih stvari. Poslovanje bez početničkih grešaka Za hrvatske poduzetnike franšize su još uvijek bauk, svega je 12% domaćih
ptičja gripa
Stupile na snagu
Stroge preventivne mjere u cijeloj Hrvatskoj: Pojavila se visoko patogena ptičja gripa
Abbott Nutrition
Akcija za djecu diljem svijeta
I Modrić se uključio u akciju: Tvrtka koja posluje i u Hrvatskoj sklopila suradnju s Real Madridom, evo o čemu se radi
  • Važna obavijest

    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • Avatar horuk
    horuk:

    Bravo, cestitke.

  • stefj:

    Ajd, svaka čast. Pljuvati po ovom može samo netko tko u životu nikada ništa nije napravio, niti pokušao, pa ne zna koliko je teško nešto ovako postići... Još danas u vrijeme militantnih vegana i zelene religije...

  • Payback:

    Bravo ekipi!!