Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Internetske putničke agencije pod pritiskom konkurencije Airbnba i hotela

Kompanije kao što su Hilton Worldwide Holdings postale su agresivnije u privlačenju klijenata s drugih servisa, nudeći pogodnosti, uključujući besplatan internet te niže cijene, kako bi postali što atraktivniji klijentu da rezervira sobu direktno putem njihove internetske stranice ili mobilne aplikacije.
08. studenoga 2017. u 10:29 0 komentara 373 prikaza
Airb`n`b
Foto: Ruters/PIXSELL

Cijene dionica internetskih servisa za rezervaciju putovanja Pricelinea i TripAdvisora u utorak su oštro pale, što pokazuje kako se model poslovanja koji je nedavno protresao tu industriju našao pod rastućim pritiskom drugih konkurenata.

Navike gostiju Turisti su prije četiri godine dnevno trošili 66 eura, a ljetos 14 više

Cijena dionice TripAdvisora u utorak je potonula 23, a Pricelinea više od 13 posto, nakon što su te tvrtke objavile slabije kvartalne poslovne rezultate nego što su analitičari očekivali.

Iako se okolnosti u ovim kompanijama razlikuju, sve su suočene s povećanom konkurencijom internetskih servisa poput Airbnba i ostalih koji nude alternativu tradicionalnom hotelskom smještaju, a i hotelski su lanci zaoštrili borbu u području internetskog poslovanja.

"Mi smo sada velika kompanija. A kada se jednom nađete u velikim brojkama, prirodno je da stope rasta usporavaju", kazao je izvršni direktor Pricelinea Glenn Fogel.

Financijski direktor TripAdvisora Ernst J. Teunissen upozorio je, pak, ulagače prilikom poziva vezanog za kvartalne rezultate kako je u trećem tromjesečju na godišnjoj razini prihod po kupcu pao 11 posto.

Kompanije kao što su Hilton Worldwide Holdings postale su agresivnije u privlačenju klijenata s drugih servisa, nudeći pogodnosti, uključujući besplatan internet te niže cijene, kako bi postali što atraktivniji klijentu da rezervira sobu direktno putem njihove internetske stranice ili mobilne aplikacije.

Hilton je po treći puta ove godine podigao svoju godišnju prognozu dobiti, što pokazuje da su poslovanje i promet te hotelske grupacije ojačali.

Drvengrad turistički biseri Bili smo u Drvengradu Emira Kusturice. Evo što smo vidjeli...

"Najviši rast na godišnjoj osnovi bilježimo i dalje u našim direktnim kanalima. Ako ćemo dobro raditi svoj posao, vjerujem da će tako i ostati", izjavio je nedavno izvršni direktor Hiltona Christopher Nassetta.

Dodao je da u tzv. trećim agencijama i dalje postoji vrijednost, toliko dugo koliko posluju na 'razumnim ekonomskim temeljima'.

Hoteli inzistiraju na većim popustima u pregovorima oko provizija s drugim internetskim servisima, ističu analitičari.

"Hoteli su bili prilično učinkoviti u preuzimanju određenog dijela koji bi pripao internetskim putničkim agencijama", smatra Justin Patterson, analitičar iz kuće Raymond James and Associates.

Kako bi privukle klijente, internetske putničke agencije poručile su da su povećale troškove na oglašavanje, uključujući televizijske reklame.

Priceline je poručio ulagačima da je u trećem tromjesečju za 55 posto povećao izdvajanja za oglašavanje brenda u cilju izgradnje njihove prepoznatljivosti te povećanja prometa na svojim stranicama.

A internetska platforma za rezervaciju turističkog smještaja Airbnb zabilježila je još jednu uspješnu ljetnu sezonu. Dok tradicionalne internetske putničke agencije ulažu značajne napore u privlačenje ljudi koji planiraju odmor, Airbnb i dalje vlada tržištem, piše Reuters.

turizam Sezona rekorda Za vikend ostvareno povijesno stomilijunto noćenje noćenja Evo gdje domaći gosti najčešće provode odmore i koliko traju Turistička godina sezona u hrvatskoj Tajni gosti ispitivali su kvalitetu usluge u turizmu. Radimo jednu jako veliku grešku!
sas
PREVENTIVA
Liječnik savjetuje: U ovim situacijama je potrebno tražiti drugo mišljenje stručnjaka

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.