Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 6
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
sezona u hrvatskoj

Tajni gosti ispitivali su kvalitetu usluge u turizmu. Radimo jednu jako veliku grešku!

Turistička godina
Foto: Miranda Čikotic/PIXSELL
1/12
02.11.2017.
u 16:02

Kvaliteta usluge u turizmu je ključni faktor za zadržavanje gosta, jer nezadovoljan gost je izgubljen gost, komentar je agencije za istraživanje.

Turistički djelatnici ovog su ljeta većinom pozdravljali goste na dolasku i odlasku, ali su ih rijetko pozivali da ponovo dođu, pokazalo je istraživanje agencije za mystery shopping Heraklea.

Ta agencija od 2006. u Hrvatskoj provodi mjerenje kvalitete usluga na vrhuncu turističke sezone, pa je tako i ove godine od lipnja do rujna mjerila kvalitetu usluga u prijevozu, smještaju, pri kupnji suvenira, traženju informacija te u ugostiteljskim objektima.

Mjerenje osnovnih elemenata kvalitete usluge, od početnog pozdrava i osmijeha do pozdrava na odlasku, zahvala te poziva na ponovni posjet obavljali su "tajni gosti" koje je angažirala Heraklea, na 978 lokacija u primorskoj i kontinentalne Hrvatske.

Istraživanje je pokazalo da je 83 posto djelatnika pozdravilo goste, što je slabije za 3,2 postotnih poena u odnosu na prošlu godinu, ali su se zato više i češće nego lani osmjehnuli gostu, u 71,5 posto slučajeva ili za 7,4 postotna poena više nego lani.

Goste na odlasku pozdravilo je 83,2 posto djelatnika, a zahvalilo im njih 73 posto, dok je najslabiji rezultat, od svega 28,3 posto, zabilježen kod poziva na ponovni posjet, iako je to za oko 4 postotnih poena bolje nego prošle godine.

"Kvaliteta usluge u turizmu je ključni faktor za zadržavanje gosta, jer nezadovoljan gost je izgubljen gost. Odnos djelatnika prema gostu u današnjim uvjetima izražene konkurencije i sve većeg rasta zahtjeva gostiju, postao je ključan za opstanak na tržištu te je važno osvijestiti da je potrebno uložiti vrijeme u edukaciju turističkih djelatnika kako bi njihov odnos prema gostima postao prepoznatljivo obilježje po kojem će nas, kao i po prirodnim ljepotama i drugim elementima, gosti pamtiti i preporučiti", komentar je iz Heraklee uz istraživanje.

Pogledajte video Što se smije, a što ne smije na hrvatskim plažama!

Komentara 9

WI
wice
16:36 02.11.2017.

Pa kad za jedno 30 % gostiju žalimo da su ikada i došli. Da vi znate kakvih sve gostiju dolazi promjenili bi brzo mišljenje. Evo samo jedan primjer,vozim mlađašnu gošču iz Engleske okrenem se a ona najnormalnije šiša nokte na nogama i sve baca na pod auta. Ja je pitam da šta to radi,ona mi najnormalnije odgovara da šiša nokte. I sad bi se ja triba njoj ulizivati uz smješak. Ma nek se goni u p.m. i da je moje oči više nikad ne vide. Mi smo izmislili kulturu za te neke takozvane zapadne kulture.

Avatar ludiplavi24
ludiplavi24
17:03 02.11.2017.

ZAKLJUĆAK: Dragi ugostitelji kupite gušćje perje i gladite u svakoj prigodi goste po guzi!!

SO
SoloHan
18:47 02.11.2017.

Jel neko plaća te idiotske ankete

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije