Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 0
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Lada Tedeschi Fiorio

Budno pratimo promjene u okruženju, spremni smo reagirati

Lada Tedeschi Fiorio
Zarko Basic/PIXSELL
02.12.2020.
u 15:40

Nužan će biti proaktivan kratkoročni pogled i sposobnost brze reakcije na situacije na tržištu, bila riječ o prijetnjama ili prilikama.

Poslujemo u stabilnoj industriji koja se pokazala visoko otpornom na krizu, nastavljamo s razvojem strateških projekata i nesmanjenim intenzitetom ulažemo u brendove, tržišta i tehnologiju. Godina koju privodimo kraju bila je za sve nas, građane i kompanije, iznimno zahtjevna.

Razlozi koji se odnose primarno na pandemiju bolesti Covid 19 i posljedičnu ekonomsku krizu tema su već devet mjeseci i nesporan je utjecaj na poslovanje i način rada, kao i na način života, školovanja, životne i potrošačke navike. Neizbježan je bio i utjecaj na odluke i upravljanje poslovanjem u Atlantic Grupi, no unatoč izazovima ostvarili smo odlične rezultate s vrlo malim utjecajem na prihode od prodaje.

Takav rezultat zahvaljujemo kvalitetnoj strategiji, operativnoj fleksibilnosti, ali prije svega ogromnom entuzijazmu i predanosti naših kolega i kolegica. Rekordni rezultati koje smo ostvarili prethodne godine omogućili su nam da kao sustav ne samo zadržimo stabilnost, nego i pokažemo solidarnost i prema našim zaposlenicima i prema široj zajednici. U sljedećoj godini očekujem i dalje suženi horizont predvidljivosti, ali, za razliku od ove godine kad je veći utjecaj imala zdravstvena kriza, u 2021. očekujem veći utjecaj ekonomske krize.

Ovogodišnje iskustvo više struko nam je korisno za još kvalitetnije postavljanje poslovnih procesa i upravljanje, no i dalje se moramo nositi sa značajnom dozom nesigurnosti. Nužan će biti proaktivan kratkoročni pogled i sposobnost brze reakcije na situacije na tržištu, bila riječ o prijetnjama ili prilikama. Atlantic Grupa u tom smislu ima jako dobru poziciju. Poslujemo u stabilnoj industriji koja se pokazala visoko otpornom na krizu, značajno otpornijom od niza drugih kao što su turizam, transport ili industrija zabave.

Brendovi kao što su Cedevita, Argeta, Donat Mg, Barcaffe ili Smoki imaju tradiciju kvalitete i povjerenje potrošača, koji im se okreću i u trenucima krize, unatoč generalnom odabiru jeftinijih proizvoda. U 2021. godinu ulazimo nisko zaduženi, financijski stabilni, s racionaliziranim poslovnim portfeljem. Zadovoljni smo što možemo reći da nastavljamo s razvojem strateških projekata i nesmanjenim intenzitetom ulažemo u brendove, tržišta i tehnologiju. Iznad svega, budno pratimo promjene u okruženju, spremni na reakciju.

Ključne riječi

Komentara 2

DE
DeepState
16:10 02.12.2020.

kakva hrpa frazetina i klišeiziranih općih izjava.

RI
ribar110
16:09 02.12.2020.

A joj. Ništa više.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije