Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 152
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
ZAVRŠENA PRVA FAZA

Ovako izgleda produljena Branimirova: Dionica je duga 1177 metara, radovi su trajali godinu dana

Foto: Dario Topić
1/24
11.06.2024.
u 13:38

Prva faza radova uključivala je izgradnju četverotračne prometnice, s obostranim pješačkim i biciklističkim stazama i zelenim pojasevima u dužini od 1177 metara.

Završeni su radovi na izgradnji prve faze projekta produljene Branimirove. U proteklih nešto malo manje od godinu dana izgrađeno je 1177 metara ceste, a gradonačelnik Tomislav Tomašević danas svečano obilježava završetak radova. 

Prva faza radova uključivala je izgradnju četverotračne prometnice, s obostranim pješačkim i biciklističkim stazama i zelenim pojasevima u dužini od 1177 metara. Zastupnik u Gradskoj skupštini Ivica Lovrić jučer je na konferenciji za novinare upozorio da je prometnica izgrađena bez pripadajućeg vodovoda, što je trebalo biti obuhvaćeno projektom. 

Foto: Dario Topić

Foto: Dario Topić

"Drago mi je da možemo otvoriti prvu fazu produžene Branimirove koja će ići od Zagrebačke do Brestovečke. Dio je produžene Branimirove koja će, kad se realizira, imati nešto više od četiri kilometra. Druga faza je od Brestovečke do Ulice Ivana Ančića, a treća od Ulice Ivana Ančića do Varaždinske. Ova prometnica ima dva odvojena kolnika s po dva prometna traka, te pješačke i biciklističke staze. Širina varira od 25 do 35 metara. 

S obzirom na imovinsko-pravne odnose, prvo će se raditi treća faza, dok je druga etapa građevinski najsloženija jer uključuje nadvožnjak iznad potoka Vuger te propust iznad planinarskog doma prema Medvednici", rekao je Tomašević. 

Ukupno sve tri faze vrijedne su oko 20 milijuna eura. "Ovo je ključna obilaznica za rasterećenje prometa kroz Sesvete, kroz Zagrebačku, a osim produženja Branimirove, planiramo i realizaciju produženja Kolakove od Dankovečke sve do Branimirove, što je investicija od dodatnih 14 milijuna eura. Time bi se rasteretila Avenija Dubrava, a te dvije prometnice činile bi obilaznicu od oko sedam kilometara, što bi znatno rasteretilo promet", dodao je gradonačelnik. 

Foto: Dario Topić

Foto: Dario Topić

Foto: Dario Topić

S Kolakovom se planira početi u proljeće sljedeće godine, kao i treća faza Branimirove, dodao je Tomašević. "Nadam se i da će prva faza rasteretiti promet kroz Sesvete", rekao je. 

Na pitanje zašto su radovi više puta produljeni, odgovorio je: "Nekoliko je razloga, a jedan od razloga je izmjena projektnog rješenja koji je bio potreban za spoj novoizgrađenog kanala oborinske odvodnje na postojeći kolektor, kompletno nova semaforska instalacija, pa preslagivanje postojeće elektroinstalacije na križanju Branimirove i Zagrebačke, a bili su i nepovoljni vremenski uvjeti", objasnio je Tomašević te naglasio da kašnjenje nije poskupilo radove. 

Komentirao je i činjenicu da tijekom radova nije ugrađen i vodovod te odgovorio na pitanje je li riječ o propustu. "Ne, to nije bio propust jer bi tada znatno kasnili radovi, a što se tiče magistralnog cjevovoda, on ne bi služio za opskrbu vodom kućanstava, već za stabilizaciju cijelog sustava. Trebalo se 2021. početi s radovima, ali tek 2023. riješena je dozvola za trasu prometnice i riješeni su imovinsko-pravni poslovi. Izvođač radova koji je već bio ugovoren od strane Vodoopskrbe i odvodnje nije htio više po tim cijenama izvesti radove, pa  bi to značilo da se treba napraviti nova javna nabava. 

Postoji alternativa, a to je magistralni cjevovod koji će se aktivirati na drugoj i trećoj dionici i to, ponavljam, da bi stabilizirao sustav, a ne da bi opskrbljivao kućanstva koja trenutačno nemaju vodu. Zato je odlučeno ovako kako je odlučeno", objasnio je Tomašević. 

Foto: Dario Topić

Što se tiče drugih tema, novinari su zamolili gradonačelnika da komentira navode Petra Pripuza iz CIOS-a koji je demantirao njegove navode da su se prihodi grupacije smanjili u suradnji s Gradom. 

"Već njegovo priopćenje pokazuje koliko je zadovoljan s tom suradnjom, a koliko je bio zadovoljan suradnjom s bivšim gradonačelnikom, to već znamo. Detaljno ćemo u Gradskoj skupštini prezentirati sve fakture i sve račune pa ćete vidjeti", rekao je. 

Komentirao je i sedežnicu koja se nabavlja. Ona će biti mnogo veća od stare sedežnice, brže će prevoziti putnike, a neće biti samo za skijaše već i za bicikliste. Radimo i na daljnjoj biciklističkoj infrastrukturi, na flow stazi koja će ići ne ispod sedežnice, već žičare, od vrha prema donjoj postaji žičare. Procedura nije lagana, potpuno su nove dozvole, potrebna je čak i nova suglasnost županije. Oko 2025. godine trebala bi biti dovršena", rekao je. 

VEZANI ČLANCI: 

Jedan od prisutnih novinara Tomaševića je upitao za pravomoćnu presudu koju je dobio Trpimir Majcan, djelatnik Zagrebačkog holdinga. Prema presudi, poslodavac ga treba vratiti na radno mjesto sukladno njegovoj spremi. 

"Vidjet ćemo koji je bio razlog za ovu presudu, ali činjenica je da Holding nije išao u smanjenje broja radnika, završio bi u stečaju i onda bi trebala krenuti privatizacija Zagrebačkog holdinga. Od tih više od 700 radnika, samo 90 je pokrenulo sudske sporove. Od tih 90, većinu je Zagrebački holding dobio na sudu. Vidjet ćemo što je bilo u ovom konketnom slučaju", rekao je. 

Komentara 14

KO
Korisnik99
13:02 11.06.2024.

Članak 4. Pravilnik o hidrantskoj mreži za gašenje požara, vanjskom hidrantskom mrežom za gašenje požara obvezatno se moraju štititi naseljena mjesta koja imaju izgrađen vodoopskrbni sustav. Dubrava naseljena? Ekipa iz Možemo štedi vodu, bravo za gradonačelnika.

Avatar Jopa
Jopa
12:57 11.06.2024.

Izgrađeno bez pripadajućeg vodovoda?! 👍

VR
vrbaZG
13:14 11.06.2024.

Grade novu cestu godinu dana i onda na sredinu stave pješački semafor... Pa zar je tako teško napraviti pothodnik?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije