Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 51
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Oštre riječi pale

Zaratili vlasnik zagrebačkog restorana i poznati gastroportal: 'Čemu ovo? Dođite po kuverticu ili dajte podatke Revoluta'

Zagreb: EverGreen Sushi & Salad Bar
Goran Stanzl/PIXSELL
07.11.2023.
u 08:56

Vlasnik restorana nudi i popust onima koji zalijepe njegov komentar ispod objave gastroportala

Viralna je u nekoliko sati od objave postala objava vlasnika jednog zagrebačkog restorana, nezadovoljnog kritikama koje su izašle na poznatom gastroportalu Kult Plave Kamenice. "EverGreen u Ilici uvrstio se u sve brojnije zagrebačke restorane koji zapravo ne drže najatraktivnija jela sa svojih menija", naslov je kritike u kojoj autor nabraja. U tekstu se restoranu (kojeg nazivaju tek street food lokalom) zamjera što nisu mogli naručiti jela s masnom tunom ili gofom jer tih riba nema. "Ni tuna ni japanski gof ne zavise o dnevnom ulovu, o jugu ni o buri. Riječ je o zamrznutim ribama koje se mogu naručiti ako redovito plaćate mjesecima unaprijed. Ako, dakle, restoran ostane bez vrhunske tune i japanskog gofa, nestašica riba koje nisu ovisne o dnevnom ulovu posljedica je čistog nemara", navodi se u tekstu. EverGreen Sushi odgovorio je na svom profilu te to čak pretvorio u poslovni potez. 

Nude 10% popusta na Tokyo Menu (uz screenshot) svima onima koji taj komentar zalijepe na stranicu Plave kamenice jer njega su, kaže, na stranici blokirali zbog osvrta na kritiku. A riječi su teške. "Čemu dolazak u naš restoran po 10. put kad Vam nikad ništa ne valja? Zašto ne sjednemo Vi i ja, dogovorite se sa mnom kao s ostalim vlasnicima restorana te se dogovorimo za kvalitetan marketing", pita vlasnik, dodajući ironično kako to njemu nije neka investicija. "Zašto ono što je javna tajna nema cjenik? Čemu ovaj oblik reketa?" pita se dalje. U nastavku komentara objašnjava i zašto nema navedenih riba.

"1. Nema tora – koristimo divlju jadransku tunu, danas je ponedjeljak, a nedjeljom ne radimo. Možemo Vam servirati smrznuti toro od petka na koji ste navikli i koji hvalite u drugim restoranima, no to NIJE politika našeg restorana. Ako nemamo kvalitetnu robu, taj dan ne prodajemo taj artikl. To je nešto što garantira da će gost bit zadovoljan, mislim pravi gost, nepristran, ne Vi.  Temelj kvalitetnog japanskog restorana je SVJEŽA NAMIRNICA, to ste valjda mogli već naučiti", kaže i za kraj dodaje: "Ja nisam zlopamtilo, dođite po kuverticu ili dajte podatke od Revoluta (kako i inače skrivate trag) pa da naš odnos krene pravim putem. Eto, popustili smo, 8 godina vašeg pritiska je previse. Pobijedili ste.

Cijelu njegovu objavu možete pročitati OVDJE. Kult Plave Kamenice još nije reagirao na ovaj komentar.

VIDEO Milanovića nasmijao potez Grlića Radmana "Što bi rekli u Srbiji, pokušao da je startuje"

VIDEO 

 

 

 

  

Komentara 11

DE
Dex
10:19 07.11.2023.

nije Kult Plave Kamenice nego Kult Plave Kuvertice ..... od svih traže reket da ne pišu gluposti o njima

Avatar brons
brons
09:04 07.11.2023.

Ako im platis onda dobis dobre ocjene, poznata stvar

DA
dario5555
10:28 07.11.2023.

nakon 10tak članaka gdje ljudi navode da ih ucjenjuju trebala je već policija reagirat na tu ekipu ili je to legalan reket

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije