Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Hrvatska

Predstavljen projekt 'Safe stay in Croatia': Uključeno više od 200.000 ugostitelja

Za promotivnu kampanju zadužena je Hrvatska turistička zajednica
25. veljače 2021. u 14:40 2 komentara 260 prikaza
Zagreb: Ministrica Brnjac predstavila projekt "Safe stay in Croatia"
Foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/3

Na danas održanoj konferenciji za medije ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić predstavili su projekt Safe stay in Croatia, web platformu putem koje svi zainteresirani dionici mogu pronaći informacije o tome što Safe stay in Croatia predstavlja, preuzeti sigurnosne oznake i ostaviti svoje dojmove.

Ilustracija obećavajuće najave Vlasnici kuća za odmor ne osjećaju korona krizu: Turista ima, cijene su od 800 do 4000 eura

- Hrvatska je zbog dobrih epidemioloških prilika prošle godine bila prepoznata kao sigurna destinacija, na čemu se nastavlja raditi i u 2021. godini, navodi se u priopćenju.

Uz već na tržištu poznatu oznaku Svjetskog vijeća za putovanja i turizam (WTTC) Safe Travels, osmišljena je nacionalna oznaka pod nazivom Safe stay in Croatia, koja je važan kotačić u etabliranju Hrvatske kao sigurne i poželjne destinacije, ali i poticaj svim dionicima u lancu putovanja – od benzinskih postaja do zračnih luka i trajekata kao i  hotelima, marinama, privatnim apartmanima, muzejima i drugim atrakcijama za nastavak pridržavanja epidemioloških mjera.

- Riječ je o projektu u kojem su Ministarstvu turizma i sporta podršku pružila vodeća turistička i strukovna udruženja, a propisanim protokolima obuhvatili smo više od 200.000 ugostitelja i pružatelja usluga u turizmu, istaknula je Brnjac te dodala kako je važno osigurati da nacionalna oznaka bude dostupna svim dionicima u turizmu i lancu putovanja, što je i postignuto.

ISTRA NA TV VOXU Istra u popularnom njemačkom realityju s parovima

Za promotivnu kampanju zadužena je Hrvatska turistička zajednica.

- Aktivnosti u sklopu kampanje provodit ćemo tijekom ožujka i travnja na tržištu  deset europskih zemalja, a uz promotivni dio, koji se odnosi na pozicioniranje Hrvatske kao dobro pripremljene i sigurne turističke destinacije, ova kampanja ima i edukativni karakter jer svoje goste želimo upoznati s protokolarnim i epidemiološkim mjerama koje se provode na svim razinama turističke djelatnosti, izjavio je Staničić, nadodavši kako će se aktivnosti oglašavanja, između ostalog i putem videa, provoditi na online kanalima i društvenim mrežama uz #SafeStayInCroatia te na najčitanijim online portalima po navedenim tržištima.

Slovenski diplomat: 'Najotvorenija nam je granica s RH. Za kavu u Trstu prijeti nam globa od 1000 eura'

Dodajmo kako će zainteresirana javnost putem web stranice moći pretraživati sve obrte i ugostitelje turističkog sektora koji nose oznaku Safe stay in Croatia, pronaći relevantne informacije o zdravstvenim i sigurnosnim protokolima u sedam osnovnih kategorija, ali i pronaći informacije kako postupiti u slučaju sumnje na COVID-19.

 

Alarmantni nalaz inspektorata: Čak svako drugo maslinovo ulje je lažno!

Maja Milan
život na vagi
Kakva razlika! U showu je izgubila 41 kilogram, a evo kako sada izgleda: 'Nema više pekare'
Ivanić-Grad
Grad po svačijoj mjeri
Ivanić-Grad: Moderna sredina pogodna za svakoga
  • Avatar dmitarXX
    dmitarXX:

    Ovo je obična glupost koja iznajmljivačima stvara dodatne probleme, a kojih nema. Naime, ovaj 'projekt' nije ništa, samo obične upute kako postupati u situaciji s pandemijom...a tako se postupalo i u sezoni 2020. - distanca, dezincifijensi, maske. Glavno da je ... prikaži još! HTZ 'stvorio' 'PROJEKT'.