Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Tech/Sci

Facebook ukinuo oko 200 aplikacija

Nakon izbijanja skandala, u Americi i u Europi otvoreno je nekoliko službenih istraga, a Zuckerberg se nekoliko puta ispričao zbog kršenja privatnosti korisnika najveće društvene mreže na svijetu
14. svibnja 2018. u 14:10 0 komentara 435 prikaza
Facebook
Foto: STEPHEN LAM/REUTERS/PIXSELL

Facebook je dosad ukinuo oko 200 aplikacija, u prvom koraku revizije aplikacija koje imaju pristup velikoj količini korisničkih podataka, a kao odgovor na skandal u čijem je središtu tvrtka za političko savjetovanje Cambridge Analitica.

Među svim dobnim skupinama korisnika Instagrama brojnije su žene Snapchat koriste mlađi Rat društvenih mreža: Instagram sustiže Facebook

Aplikacije su ukinute u okviru detaljne istrage o tome mogu li se pomoću njih zlorabiti podaci o korisnicima, rekao je Ime Archibong, potpredsjednik Facebooka.

Tvrtka je objavila da je dosad obavila analizu tisuća aplikacija u sklopu istrage koju je 21. ožujka naložio izvršni direktor Mark Zuckerberg.

Osnivač najveće društvene mreže na svijetu tada je rekao da će se istražiti sve aplikacije koje su imale pristup ogromnoj količini informacija, prije što im je kompanija ograničila pristup 2014.

Facebook je pogodila kriza povjerenja kod korisnika, oglašivača, zaposlenika i investitora nakon što je priznao da su podaci o oko 87 milijuna ljudi, većinom iz Sjedinjenih Država, došli u ruke tvrtke Cambridge Analytice koja ih je iskoristila u političkim kampanjama.

Nakon izbijanja skandala, u Americi i u Europi otvoreno je nekoliko službenih istraga, a Zuckerberg se nekoliko puta ispričao zbog kršenja privatnosti korisnika najveće društvene mreže na svijetu.

Cambridge Analytica je 2014. putem psihološkog upitnika na koji je odgovorilo 270.000 osoba pribavila podatke o 87 milijuna korisnika Facebooka.

To je britanskoj tvrtki omogućilo da stvori dragocjenu bazu podataka prije nego ju je angažirala ekipa kampanje Donalda Trumpa.

Osobni podaci su u središtu gospodarskog modela Facebooka i drugih tehnoloških skupina poput Twittera i Googlea jer omogućuju bolje usmjeravanje reklamnih, trgovačkih ili političkih sadržaja.

Facebook Unatoč aferama Velika većina korisnika Fb-a ostala vjerna društvenoj mreži Facebook NIJE PRETRPIO ŠTETU Većina američkih internet korisnika ostala vjerna Facebooku Instagram Budite na oprezu Koristite Twitter? Odmah promijenite lozinku

 

Zagreb: Počelo antigensko testiranje testiranje u srednjim školama
UČINKOVITOST CJEPIVA
Stručnjaci otkrili što se može dogoditi dođete li u dodir s virusom 10 dana nakon prvog cijepljenja
Digitalizacija
Modernizacija potrošačkog iskustva
Papir je prošlost, stiže era aplikacija
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.