Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Lifestyle

Ovo su navike koje možete uvesti prije odaska u krevet ako želite brže smršavjeti

Ove navike uvedite već danas i pomognite si u gubitku kilograma.
26. lipnja 2020. u 15:38 0 komentara 5022 prikaza
Foto: shutterstock

Gubljenje kilograma naporan je posao i treba dosta rada i truda. Za najbolje rezultate, trebali biste pratiti određene stvari, poput zdrave dijete, redovite tjelovježbe i smanjenja stresa. No postoji nekoliko trikova koje možete uvesti u svoje svakodnevne navike koji pomažu kod gubljenja kilograma i bržeg mršavljenja. Uvođenjem ovih navika prije spavanja, ubrzat ćete proces gubljenja kilograma, kako piše Pinkvilla. 

Proteinski shakeovi prije spavanja

Prema istraživanju provedenom na sveučilištu u Floridi, pijenje proteinskih shakeova navečer zapravo može pomoći pri mršavljenju. Istraživanje je pokazalo da osobe koje piju proteinske shakeove 30 do 60 minuta prije odlaska na spavanje imaju bolji metabolizam i manji krvni tlak.

Pogledajte što je sve bitno u borbi protiv celulita:

Potpuno zacrnjenje 

Korištenjem mobitela prije spavanja izlažete se plavom svjetlu koje remeti vaš san, što kvari funkciju vašeg metabolizma tijekom sna. Prema istraživanju objavljenom u časopisu Journal of Biological Rhythm, najbolje je u potpunosti zacrniti sobu, uključujući i svjetla izvana.  

Planirajte idući dan

Kod mršavljenja, važno je planirati svaki obrok kako biste pazili kakve namirnice jedete. Kako idući dan ne biste zaboravili napraviti plan i pojeli nešto nezdravo, prije spavanja isplanirajte svoje obroke za idući dan. 

Ohladite sobu

Prema prijašnjim istraživanjima, osobe koje spavaju u sobi temperature 18 stupnjeva Celzijusa imaju dvostruko više dobrih masti koji pomažu kod sagorijevanja kalorija nego osobe koje spavaju na temperaturi od 23 stupnjeva Celzijusa i više.

Postavite alarm

Prema istraživanju sveučilišta Brigham, osobe koje se svaki dan bude u otprilike isto vrijeme imaju manje kilograma nego osobe koje imaju poremećen raspored spavanja. Uz to, razlika od dva sata svako jutro može dovesti i do drugih zdravstvenih problema.

Dariju multipla skleroza nije spriječila da prehoda hodočašće od 600 km:

Merkur osiguranje BOLNA TEMA Kako si pomoći ako sumnjate na lom kostiju: Koji su simptomi, kome se javiti i kako se čim prije oporaviti? za ravan trbuh Za brže gubljenje kilograma i vitku liniju dodajte ove začine u svoju prehranu Besplatna 'tjelovježba' Smijanje štiti vaše srce, sagorijeva kalorije i produljuje život!
Zagreb: Predstavljen šesti međunarodni turnir u hrvanju Zagreb Open Grand Prix 2019
'SVI SMO PLAKALI'
Prije 14 dana izgubio sestru pa napravio podvig života: 'Sve bih dao da je ona živa'
CVH
CVH
Naučite kako samostalno obaviti pregled motocikla i dođite na besplatnu provjeru tehničke ispravnosti
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.