Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Lifestyle

Za brže gubljenje kilograma i vitku liniju dodajte ove začine u svoju prehranu

Osim što potiču rad metabolizma i gubljenje kilograma, ovi začini hrani pojačat će okus..
03. lipnja 2020. u 13:56 1 komentara 47498 prikaza
Foto: shutterstock

Približava se ljeto i odlazak na plažu. Prema istraživanjima, sada je vrijeme kada ljudi najviše kreću na dijetu i počinju s vježbanje, sve kako bi skinuli višak kilograma. Iako većina dijeta izbacuje određene namirnice iz prehrane, ove začine trebali biste dodati svojoj hrani za brže gubljenje kilograma i ravniji trbuh, prenosi PinkVilla. Uz to što ovi začini pokreću metabolizam, dodaju dodatan okus hrani, a evo koji su to:

Cimet

Prema raznim istraživanjima, cimet pomaže u pokretanju stanica glukoze te one onda smanjuju inzulin, hormon koji je zadužen za spremanje masnoća nakon jela. Kao što je pokazalo i drugo istraživanje Penn Statea, dodavanje ovog začina obroku s visokim udjelom masti, smanjilo je odaziv inzulina za 20 posto. Također pomaže u smanjivanju razine triglicerida, vrste masti koja može dovesti do srčanih bolesti i moždanog udara, za 30 posto. Kako dodati cimet u prehranu? Možete ga dodati u kavu, čaj, smoothieje,jogurt, zobene pahuljice, vafle i voće.

U videu pogledajte kako napraviti tatarski biftek:

Crni papar

Crni papar, koji se inače i koristi kao začin, bogat je piperinom te pomaže u sagorijevanju dodatnih masti. Čak i jak okus paprike je zbog piperina. Prema članku objavljenom u časopisu Journal of Agricultural and Food Chemistry, sadržaj piperina prekida stvaranje novih masnih stanica, a u istom procesu započinje i metaboličku lančanu reakciju koja kontrolira masti.

Kurkuma

Ovaj začin u Indiji se koristi od davnina. Ne možemo dovoljno naglasiti koliko je ovaj začin važan za naše zdravlje. Prepun je vitalnih antioksidansa i ima protuupalna svojstva koja pomažu u mnogim procesima. Također kurkumin, fitokemikalija u kurkumi, izravno djeluje protiv upala u tijelu te pomaže u proizvodnji leptina, hormona koji dovodi do sagorijevanja tjelesnih masti.

Čili u prahu

U sebi sadrži kapsaicin, koji daje poznati vatreni okus, ali i obnavlja metabolizam. Prema jednoj od studija, mala porcija kapsaicina, oko 2,56 mg, po obroku povećava oksidaciju masti u negativnoj energetskoj ravnoteži, odnosno dovodi do sagorijevanja više masti.

Đumbir

Đumbir je još jedan od glavnih začina indijske kuhinje. Može se pronaći u gotovo svim domaćinstvima Indije i drugih azijskih zemalja. Đumbir se oduvijek koristio u ljekovite svrhe, ali jeste li znali da može pomoći u mršavljenju? Prisutnost antioksidansa, uključujući kapsaicin, može privremeno ubrzati metabolizam. Prema jednom istraživanju, đumbir poboljšava toplinski učinak hrane i potiče osjećaj sitosti.

Pogledajte kako održavati težinu nakon 50. godine:

Tvrdi nutricionistica Ako još niste, ovih 5 namirnica trebate početi konzumirati jer će pomoći da se opustite Nezadovoljne Istraživanje pokazalo da bi se gotovo 70% žena odreklo seksa na mjesec dana kad bi tako dobile idealnu liniju SPAR Piletina, svinjetina ili mljeveno? Saznaj jesi li pravi grill majstor ili imaš još puno ćevapa za ispeći?
Strani džavljani ulaze u RH na graničnom prijelazu Kaštel
PROMJENE
Slovenija je skinula Hrvatsku s liste zelenih zemalja, odluka vrijedi od subote
Pratimo li ishode?
Građani žele znati koje bolnice imaju najbolje ishode liječenja
  • Avatar Behemot
    Behemot:

    Ništa od toga ne jedem, zato i jesam debeo :D