Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Lifestyle Zdravlje

Ove obroke trebate jesti prije treninga kako bi bio što kvalitetniji!

U moru zadataka koje morate napraviti prije odlaska na trening kao što je plan treninga, pronalazak sportskog grudnjaka i opreme, i spremanje potrebne opreme, plan obroka prije izlaska iz kuće jako je bitan. Bez dobre energije nema ni dobrog treninga.
13. siječnja 2020. u 14:52 0 komentara 1111 prikaza
Foto: Shutterstock

Dobar obrok prije treninga sadrži miks ugljikohidrata, proteina i masti tvrdi Mascha Davis, stručnjakinja.

"Trebat će vam ugljikohidrati za energiju jer vaši mišići trebaju glukozu kako bi radili", tvrdi Davis. Protein pomaže obnoviti mišiće i potiče njihov rast, a masti održavaju energiju tijekom treninga. Davis je odabrala devet obroka i otkrila ih za refinery29.com.

Ne pretjerujte Zašto je važno imati dan pauze između svakog trčanja?

Zeleni smoothie
Jedan od najboljih obroka prije treninga po nutritivnom sastavu definitivno je zeleni smoothie. Konzumiranje nitrata prije tjelovježbe koje nalazimo u špinatu i kelju ima pozitivan učinak na mitohondrije - stanice za energiju. Banana ili neko drugo voće imaju ulogu ugljikohidrata, dodajte proteine kao što je proteinski prah ili zobene pahuljice i masti kao što je jogurt ili maslinovo ulje. Svemu, naravno, dodajte lisnato povrće poput špinata, kelja, blitve.

 | Autor : Shutterstock Foto: Shutterstock

Jogurt i voće
Odaberite grčki jogurt, zdravija je opcija, ali možete koristiti i obični. Dodajte voće i orašaste plodove - dobijete proteine, ugljikohidrate i masti u jednom brzom, jednostavnom i zdravom obroku. 

 | Autor : Shutterstock Foto: Shutterstock

Energetske pločice
Ako ste u žurbi proteinske pločice najbolja su opcija. Ipak, trudite se pronaći one bez dodanih šećera, neka imaju barem 3 grama vlakna i uglavnom prirodne sastojke. 

 | Autor : Shutterstock Foto: Shutterstock

Avokado tost
Ovaj obrok u trendu je s razlogom. Avokado tost s jajem je ekstremno zdravi obrok pogotovo prije treninga. "Tost od cjelovitog zrna pun je vlakna, avokado ima zdrave masti, a jaje je protein. Ovo je kompletni obrok", kaže Davis.

ISTRAŽIVANJE Krenite u teretanu! Vježbanje povećava mozak, ali i štiti od mnogih bolesti

 | Autor : Shutterstock Foto: Shutterstock

Zobena kaša
Zobene pahuljice nutritivno su bogate i mogu se jesti na razne načine. "Dodajte bučine sjemenke kako biste dobili dozu željeza i sezam za kalcij. Biljno mlijeko ili ono s manje masti osigurava dozu proteina, a voće koje možete dodati na vrh dat će vam sve potrebne vitamine i minerale."

 | Autor : Shutterstock Foto: Shutterstock

Maslac od orašastih plodova
Velika žlica maslaca od kikirikija ili nekog drugog orašastog ploda ravno iz staklenke u vaše tijelo je odlična opcija. "Ovi maslaci su odličan izvor proteina i masti", tvrdi Davis. Možete ih kombinirati i s drugim namirnicama, a odlično se slažu s kiselim jabukama i bananama koje su bogate vlaknima i antioksidansima. Ako želite dodatnu dozu ugljikohidrata namažite maslac na rižin kreker.

 | Autor : Shutterstock Foto: Shutterstock

Celer, maslac od orašastih plodova i goji bobice
Celer je bogat vodom, a da biste dobili bogat obrok i puno energije dodajte celeru namaz od orašastih plodova i goji bobice ili grožđice. 

 | Autor : Shutterstock Foto: Shutterstock

Liječnici savjetuju Samo 20 minuta šetnje ili laganog bicikliranja dnevno smanjuje rizik od raka!

Povrće i hummus
Hummus je uglavnom slanutak koji daje dozu proteina, ugljikohidrata i vlakana, a povrće poput mrkve i celera dozu antioksidansa. Hummus možete zamijeniti i grčkim jogurtom.

 | Autor : Shutterstock Foto: Shutterstock

Sir i krekeri
Ova kombinacija ne mora biti fina samo uz čašu vina subotom navečer. Zapravo je odlična užina prije odlaska u teretanu. Birajte zdrave, integralne krekere i manju porciju sira. 

 | Autor : Shutterstock Foto: Shutterstock

U videu ispod pogledajte savjete kako ostati u formi i nakod pedesete godine života:

Norveška rukometna reprezntacija
Hrvatska u finalu
Pogledajte što norveški mediji pišu nakon poraza, još ne mogu vjerovati da neće u finalni boj
Plin
SMANJENJE CO2
Perspektive plina kao alternativnog goriva u prometu u Hrvatskoj
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.