Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Za Bajadere čak uzgajaju 
i bademe

Novi planovi za Bajaderu podrazumijevaju još jači izvoz i ekskluzivne ugovore na pojedinim tržištima
27. kolovoza 2015. u 12:58 0 komentara 1236 prikaza
bajadera
Foto: PR FOTO
Pogledajte galeriju 1/4

Kraševa Bajadera prvi je put u 60 godina dobila još jednu inačicu okusa – Bajaderu Amarus, obogaćenu aromatičnom kombinacijom slatkih i gorkih badema te najfinijih lješnjaka koja će potrošačima biti dostupna već idućeg mjeseca, čulo se ovih dana na pretpremijeri nove-stare hrvatske praline u Dubrovniku.

Autohtona ekskluziva

Ni u Krašu jučer nisu uspjeli navrat-nanos izračunati koliko su tih slatkih kockica, s kojima su rasle generacije, proizveli tijekom desetljeća, no brojka će, kad je izračunaju, sigurno biti impozantna, kazala nam je jučer prokuristica Kraša Marica Vidaković. Najpoznatiji premium proizvod konditorskog lidera u regiji lani je uglavnom išao u izvoz od SAD-a do Australije – čak 64% ukupne proizvodnje. No kako je to, prema riječima M. Vidaković, bogomdani proizvod s daleko većim potencijalom nego se mislilo do sada, daljnji planovi obuhvaćaju i nova tržišta i ekskluzivne ugovore o kojima se trenutačno pregovara i sigurno će biti udarni artikl.

– I s pretežno hrvatskom sirovinom – naglašava Marica Vidaković, ističući kako su ove godine i prvi nasadi badema u Ravnim kotarima koje je Kraš za Bajadere posadio u suradnji s kooperantima financirajući im čak 10.000 sadnica, došli u prvi rod. Sadit će ih još, doznajemo, jer za prvi hrvatski proizvod s oznakom "Izvorno hrvatsko" imaju velike planove. Tome u prilog govori i modernizacija proizvodnih pogona u Zagrebu i članicama grupe Karolini iz Osijeka i Miri iz Prijedora, koja je u tijeku, dok je uprava u izvještaju za prvo polugodište ove godine izvijestila i o znatnom povećanju izvoza u SAD, Australiju, Saudijsku Arabiju, Švedsku, Sloveniju i Srbiju na 90,5 milijuna kuna.

Da novi vjetrovi pušu u Krašu, dokaz je i najnovija suradnja s McDonald'som, u koji su kroz sladoled McFlurry ušle i jedan od najprodavanijih Kraševih proizvoda – napolitanke.

Dodana vrijednost

– Novi poslovni iskorak objema je tvrtkama dao novu dodanu vrijednost – kaže Vidaković. Takvim poslovnim aktivnostima cilj je kroz sinergiju dvaju jakih brendova dodatno jačati desetljećima stvarane poznatost i snagu brenda, što je samo nastavak kontinuiranih ulaganja u razvoj, kvalitetu, inovativnost i ispunjavanje želja i potreba kupaca. Čak 35% ukupne proizvodnje napolitanki završava u izvozu, od čega samo u Saudijsku Arabiju, gdje su neprijeporni lider, više od 4 milijuna kilograma, otkriva Vidaković, a tu su još i tržišta Cefte, Slovenija, SAD, Australija, nabraja. Konditorska industrija Kraš u prvom je polugodištu ostvarila neto dobit od 4,7 milijuna kuna, što je 6 posto više nego u prvih šest mjeseci prošle godine. Neto dobit pripisana imateljima kapitala matice od 4,2 milijuna kuna veća je 15,4% u odnosu na isto razdoblje prošle godine, dok su konsolidirani ukupni prihodi do kraja lipnja iznosili 452,9 mil. kuna ili 20,8% više u međugodišnjoj usporedbi.

>> Bajadera Amarus: novi okus najpoznatije hrvatske praline

Njega kose
BUDI DIVA
U Novoj godini zablistaj poput holivudske zvijezde: Kako uz male trikove do idealne frizure za najluđu noć

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.