Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

U Vipnetu uposlili robote kako bi ubrzali obične i dosadne poslove

Ne bi li unaprijedili korisničko iskustvo u Vipnetu su osposobili robote kako bi agenti imali više vremena za korisnike
10. listopada 2017. u 08:15 2 komentara 411 prikaza

Vipnet kao telekom kompanija uvelike je započeo digitalnu transformaciju, a jučer su na konferenciji za novinare predočili neke rezultate i dosege preobrazbe. Dio se odnosi na digitalizaciju usluga koje nude korisnicima, a tu je prije svega digitalni asistent te vip bot, ili pojednostavljeno, korisnici sada jednostavnije mogu tražiti savjete o uređaju, uslugama, slagati vlastite pakete...

Vipnet Novitet Vipnet uveo mogućnost digitalne obnove bona skeniranjem koda

Istovremeno, u Vipnetu su robotizirali operativnih procesa u Službi za korisnike. Za dio opetovanih radnji čije obavljanje traži veliki broj radnih sati i zaposlenika, uvedeni su roboti koji te zadatke obavljaju nekoliko puta brže nego čovjek te je smanjena mogućnost pogreške, pojašnjavaju u Vipnetu

– Robotizacija će nam omogućiti da bolje upravljamo procesima, a agenti koji su ranije morali obavljate te zadatke, sada imaju više vremena za fokusiranje na krajnje korisnike – istaknuo je Ivan Skender, glavni direktor za transformaciju poslovanja u Vipnetu.

Posljedica digitalizacije jesu i agilni digitalni timovi koji inoviraju i implementiraju usluge u samo nekoliko tjedana.

Vipnet Rođendan telekoma Vipnet u 18 godina investirao dvije milijarde eura VoLTE DEMONSTRACIJA TEHNOLOŠKIH INOVACIJA Vipnet demonstrirao VoLTE poziv i najveće brzine u mobilnoj i fiksnoj mreži Vipnet ISTRAŽIVANJE Vipnet optikom pokrio više od 400.000 hrvatskih kućanstava
POSLOVNA RJEŠENJA
Pogledajte kako je karlovački slatkovodni akvarij postao primjer uspješnog poslovanja

A1 izdvaja za Vas